Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Josetteen aan andere groepsleden,
Sorry als ik iets verkeerds heb gezegd of gedaan.
Zijn jullie boos op mij? In het begin werd ik vermeld @Helen1 in de berichten maar nu zelden.
Het spijt me als ik iets verkeerds gedaan heb, maar kunnen jullie mij dat dan aub laten weten want ik voel me een beetje uitgesloten.
Sorry als ik mss verkeerd reageer maar ben autistisch.... en tja ik weet niet of jullie mij begrijpen? Eerst wel, dan soms, dan niet, dan af en toe persoonlijks,.....
Hopelijk kan ik iets verbeteren en samen een toffe tribe hebben?!
Ik sta altijd open voor feedback zolang het constructief en opbouwend is.
Dankjulliewel!
🙃
Waarom denk jij dat je iets verkeerd gedaan hebt ?
Als je niet direct overal vermeld wordt is dat niet erg hoor soms vergeet men dat en dat is niet omdat je zelf iets verkeerd gedaan hebt. Zover ik lees en kan zien is er niemand boos op jou dus daar moet je geen zorgen om maken.
Dat je autisme hebt of iets anders doet niks ter zake heb er nog die autisme hebben waar ik mee om ga in mijn privé dus dat kan ik perfect hebben.
En je hoeft niks te verbeteren hoor je doet het goed. Dit is een babbelhoek om eens ff goedemorgen te zeggen eventueel een zegje te doen wat je kwijt wil. Net als ik nu jullie op de hoogte hou dat ik ziek ben maar nog wel leef. Want ik was een paar dagen ff niet hier.
Wat ik je wel wil mee geven is probeer wat je wil delen aan ons in één post te houden , zoals ik iedereen benoem in één post. Anders maak je 10 posts tegelijk met iedereen apart te benoemen dat is niet de bedoeling. Dan gaat het heel onoverzichtelijk worden voor iedereen en dat willen we voorkomen.
@Josette Weet niet hoe lang die vermoeidheid blijft maar hopelijk niet te lang. Wist niet eens dat een mens zo veel kon slapen.
@Tinneke2 ja ja ik luister goed hé en een gewaarschuwd mens telt voor twee , heb geleerd uit het verleden. Eerst uitzieken dan werken , hoe graag ik ook werk. Weet wel dat jullie aan mij denken 🤗. NU kwestie van de antibiotica geheel uit te nemen en dan zien we wel weer maar denk dat ik er dan wel bovenop ben.
@Helen1 Je hebt niets verkeerd gedaan de berichtjes zijn voor iedereen staat er ook bij hè binnenkomers en medelezers.
soms wordt mijn naam ook niet genoemd . Niet negatief bedoeld . Fijne dag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dankjewel, tis gewoon dat ik autisme en ADHD .... heb en soms niet weet of ik te veel zeg😪
Dit is niet de babbel hoek voor niets.
Grts