annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @patrick2 @Josette @Cdt24801 

Hallo iedereen, ik weet dat het héél erg vroeg is maar ik zit constant te piekeren. Ik heb een aandoening , die zeer zeldzaam is en waarvoor ik vaak in behandeling ben en ben geweest. Het is een psychische aandoenibg maar meer complex dan normaal. Er bestaat geen therapie noch medicijnen voor.

Mijn frontale kwab is onvoldoende ontwikkeld van bij de geboorte, wellicht ten gevolge van de epilepsie/ hersenschade opgrlopen van bij de ontwikkrling als baby. Dit maakt dat op cognitieve vlak ik heel wat problemen als kind heb ontwikkeld en die der jaren heen in symptoom gedrag zoals eetstoornis bvb zijn geuit, omdat ik me ongelukkig voelde maar niet wist waarom. Ik begreep de wereld niet. Nu nogsteeds heb ik moeite en sta alweer voor een dilemma. Ik moet, omdat het niet anders kan vanwege mijn depressie, opgenomen worden in een speciale ziekenhuis maar daar is de JUISTE diagnose ook vastgesteld, pas op mijn 26ste. Er is helaas een 6 maand wachtlijst minstens en hoe ik die ga overbruggen, dat weet ik niet. Ik weet het gewoon effe niet meer. Ik ben normaal gezien optimistisch maar nu zie ik het even niet meerzo kleurrijk. 

SORRY, moest het effe kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

@Helen1 goedemorgen,

één vraag wil je aub niet door het hele forum berichten

plaatsen die niet horen bij de onderwerpen?

Plaats je berichten die niets met Orange zelf te maken hebben in de babbelhoek zoals het hoort aub?

Dank U. Ik heb deze naar hier verhuist.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 ik dacht het toen je schreef griep

dat kan altijd maar toch, corona gaat nooit meer weg.

Verzorg je, je kan er goed ziek van zijn.

Leg ijs op je voorhoofd dan zakt de koorts.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen @Josette  Het weer wordt maar niet beter deze week ,maar er is verbetering op komst volgende week zouden de temperaturen veranderen . @patrick2  Veel beterschap ❤️‍🩹. Wordt snel beter het beste medicijn 🧪 is uitzieken in bed 🛌
 Voor alle andere fijne Dinsdag 

groeten tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.

Hier vallen er druppels uit de hemel.

Maak er een fijne dinsdag van.

Leden met de meeste pluimen