annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 

Wat geweldig nieuws!

Positief mindset doet veel.

Iemand dierbaar had een slechte prognose gekregen, maar we bleven sterk en we maakte er het aller beste van! Dit gaf hem vechtlust en hij is erdoor geraakt ondanks de slechte prognose.

Ik ben ZOOOOOOO blij voor jou en heel je familie! Nu nog de positiviteit en kracht blijven vasthouden!

Ik geef jouw een welverdiende pluim!

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  fijn dat te lezen, maar ik vind dat iedereen snel naar huis gestuurd wordt.

Hou je taai hé.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  @Helen1  Vind ik ook , in het weekend komt er zelfs geen arts kijken 👀 hoe het gaat . Alleen verpleging. Pff . Juist wanneer het dringend is dan komen ze . 
weer krijgt ze medicatie 💊 mee naar huis 🏠 en in de voormiddag moed ze het ziekenhuis al verlaten. 
terwijl gisteren al verschillende kamers leeg stonden . Zelfs als ze toe kwam in een wachthal wachten met andere omgekleed met witte peignoir om dan direct naar de operatiekamer te gaan dat is nu de methode blijkbaar . Na operatie met gerief (valies ) gaan ze naar ontwaking en dan naar een kamer . Je bent een nummer tegenwoordig. Alles aan de lopende band . Onbeschrijfelijk. 
verschoot mij een bult . We moeten op alles ons neerleggen. 10 u binnen en om 14 u was het pas aan haar . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 

Vreselijk hoe ziekenhuizen tegenwoordig werken. Ik las in een medi-tijdschrift dat de docters zelf mogen kiezen of ze een vaste tarrief moeten aanprijzen aan patïenten in ziekenhuizen.

In privé ziekenhuizen zijn de erelonen hoger. Nu gaat ook dat veranderen en ik geloof ook bij huisartsen als ze dat willen, maar in groepspraktijken weet ik het niet meer zeker.

Ik hoop van in het diepsre in mijn hart, dat alles goed komt en dat die ziekenhuizen, onder hun voeten krijgen!

Je kunt een ²nd opinion op papier vragen en in beroep gaan indien je echt verder wil gaan, maar dat is negatieve energie.

Ik zou me concentreren op het hier en nu.💕🙏🪶🫶💯

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.

De kop van de week is er.

Voor de werkende onder ons succes deze week.

@Tinneke2 veel goede moed.

Fijne maandag iedereen.

Leden met de meeste pluimen