annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zoals sommigen wel weten heb ik hier thuis ook nog een foon liggen met een prepaid kaartje. Voor als eens iemand zijn foon vergeten is, plat is of ... of ... of ...

Heb dat kaartje ooit gekregen van mijn broer die dat niet meer gebruikte. Eens per jaar €5 opzetten ...

Vandaag een berichtje op gekregen: gefeliciteerd, 15 jaar klant, je bent nu Platinum Klant (was voorheen Diamond Klant).

In de klantenzone ook een nieuwe "badge" gekregen 😁

Screenshot 2023-04-28 at 10-28-46 Orange Thank You.png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Helen1
Ervaren genezer

@Cdt24801 @Wat leuk! Dat is een hartstikke fijne verrassing! Geweldig

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette n@je mag gerust zijn gisteren was de zon er nog en tegen de val avond begon het toch niet te ️ zeker en nog niet op gehouden . Maar het is nog altijd april jeetje . We me ga er ons bij neer en dat is het . 😉

@patrick2 Slapen is het beste wat je kan doen je zal het nog een tijdje voelen de vermoeidheid. Had ik toch . Vlug moe 🥱. En je dochters zijn blij 😀 dat je aanwezig bent ook al slaap 😴 je veel . 
Fijne Vrijdag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.

De laatste werkdag van deze week voor velen onder ons.

@Tinneke2 daar zitten er weinig op te wachten hé op dit weertje.

Maak er een fijne vrijdag van.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag voel ik me weer al wat beter en daar kan enkel maar dankbaar voor zijn. 

Ga nog wat uitzieken natuurlijk dus ik heb niet veel te vertellen wat ik mee maak dan enkel slapen en slapen en beetje online zijn of een spelletje spelen online. 

Wist trouwens niet dat een mens zo veel kon slapen amai......

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen