annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
fregilcy
Aspirant genezer

Hallo Iedereen,  T' is zaterdag, begin van het weekend .      Blij dat het met ieder goed gaat, elk zijn bezigheden.      De vrouw kuist en strijkt,     ja en de man kijkt hoe ze het doet,      of moet helpen hand doeken plooien enz. zoals hier bij ons.      Meest gaat het zo;      het Leven is van alles wat.        Ik ben n iet van de jongste meer,   ik zit nu tussen 70 en 80     iets dichter bij 80 dan 70 niet veel maar allee zo weet je weer iets meer.     

de dagen zijn er om van te genieten als we kunnen ,   ik werkte ook veel weekends door, 

 het verwonderlijk als je nadenkt hoeveel mensen in het weekend ook moeten doorwerken;  maar liever een job dan geen job zei ik altijd .     Zolang we een beetje gezond zijn        en er nog een lach  bij kan 

mogen we toch niet klagen.  ieder dus een prachtig weekend gewenst.  en ik ben blij dat jullie  mij ertussen laten. DANK JULLIE WEL

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  ben al vroeg op en begonnen met de was 🧺 en poetsen boven . Straks naar de 🪴 winkel . 🏬 

Daarna strijken en dat zal het zijn voor vandaag Doe niet alles in één keer .

@patrick2  Jouw weekend is al begonnen .

voor alle andere een fijne zaterdag gewenst.

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@fregilcy ik ben ook gedoopt, maar ga niet meer naar de kerk en alle andere

schijnheilige dingen!  Dat hebben ze zelf verkorven.

Het is zoals @Cdt24801  schrijft er zal wel iets zijn, maar niemand

die het weet.

Voor allen een fijne zaterdag was er om 3.30 uur al even uit de ramen

dichtdoen zo regende het!

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Aspirant genezer

Hallo , goeie morgen aan iedereen, 

  @Josette Ik zie lammetjes;; kippen;; schapen,       Veel werk,      maar toch leuk.     en zo heeft iedereen

zijn bezigheden.    soms denken we al dat werk                 maar zouden we dat kunnen missen?

zo hebben wij als ouderen;    mooie herinneringen,     nu moeten we dat niet meer doen.     nu zijn het de

klein kinderen,    die onze aandacht opslorpen,        wat heel anders is dan de eigen kinderen .

 maar weer een heel andere aanpak.      de laatste dag van een drukke week,      vrijdag de dag dat

iedereen  vrij moet zijn;   maar de doelstelling van ons leven is anders ingedeeld. 

Misschien doe ik nu iets wat jullie niet graag hebben ,    maar ik ga het toch vragen . Hoe staan jullie tegen

over Het Geloof.    de ene is Katholiek , de andere de Koran weer iemand , Jehova getuigen, enz 

ik weet wel tis misschien een intieme vraag ,   je hoeft niet te antwoorden maar ik ben curieus , wat voor

vlees er allemaal in de kuip zit.   zijn er nog veel    werkenden of zijn er meer gepensioneerd   zoals ik . 

sorry als ik iets te veel vraag vergeef het mij . Ik ben een gelovige maar niet verbonden met kerken.  

zo dus nogmaals sorry als ik te veel vraag 

allemaal een fijne dag nog en tot de volgende          groetjes maak er een leuke dag van . daaag 🍔

 Ps. de Boul de Berlin  waren heel lekker met een goeie tas koffie        jammer het kan niet elke dag kan,

de Bresilienne was ook goed dus alle punten gekregen van mijn vrouw ,      en dat wil wat zeggen, 

zo nu sluit ik,        en voor de werkenden     tis den laatsten .........

    

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@fregilcy 

Zolang het niet de bedoeling is van zieltjes te werven mag je hier over alles praten wat je maar wil, vooropgesteld dat het niet over Orange gaat, daar zijn alle andere rubrieken voor bedoeld. En dat je respectvol blijft tegenover iedereen.

Dit is de babbelhoek, dus babbel maar. Ik persoonlijk zie geen graten in uw vraag / onderwerp.

Ik ben, zoals velen, katholiek opgevoed maar dat is in de loop der jaren helemaal verwaterd. Ik geloof wel dat er "iets" is, maar wie, wat of hoe? Geen idee .. Ik denk wel dat we in het universum niet alleen zijn, dat zou zeer hoogmoedig zijn om dat aan te nemen. En dat er "bezoekers" hier op aarde aanwezig zijn, lijkt mij ook aannemelijk.

Ach ja, ik heb ook al enkele jaren een abonnement op tram 6, maar de anciens hier weten dat wel 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen