annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
fregilcy
Aspirant genezer

Hallo , nee zieltjes winnen doe ik niet , kan ik ook niet ,  ben  niet slim genoeg. maar ik wil graag de mensen leren kennen , 

en dat is normaal een van de reacties die dikwijls duidelijk maakt hoe mensen denken.  ik wil hier niemand schofferen, 

  ik ben gewoon ne tateraar die graag mensen leert kennen en iedereen in zijn eigen waarde laat  dus groetjes 

ik val hier gewoon binnen en tracht wat te weten te komen hahaha,😀

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ben nog wachtende maag komt wel en als het niks is dan zijn er nog vacatures. Maar zodra ik nieuws heb dan zal ik jou en de andere het laten weten 😊

@fregilcy ik werk nog hoor en fulltime ook. En nee niet gelovig ook al ben ik gedoopt. En denk dat ik hier van deze groep de jongste ben maar de leeftijd begint al met een 4. 

@Josette komt wel goed dank je. Nu al wakker want ze komen iets brengen een pakje en straks naar de oogarts. Nieuwe meting laten doen zoals normaal elke twee jaar enkel vorig jaar niet geweest dus nu kan ik gaan straks. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die binnenkomen 

Goedemorgen ,

@Josette  vandaag is een rustdag voor mij . 
@fregilcy mijn moeke eet ook graag Boule de Berline is er gek van . Zal je maar gesmaakt hebben , heb niet veel geslapen 🛌 veel wakker geworden . 
@patrick2 jouw w erkend kan nu echt beginnen , en al nieuws 🗞️ van je nieuwe job? 
voor de rest allen een fijne Vrijdag met dit druilige weer .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 je bent jezelf weeral aan het voorbij open! Niet goed.

@fregilcy boodschappen doen is de hel ook voor mij. We gaan maar één keer per week!

@patrick2 fijn weekend.

Het regent dat het giet.

Fijne vrijdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedenavond ,

@Josette  Ben vandaag heel laat maar ben druk bezig gehaast bij mijn ouders . De schapen 🐑 en lammetjes eten gegeven . Kippen 🐓 gevoederd . Boodschappen gedaan met mijn moeke en eten gemaakt frietjes met vis 🐟 en sla .

De deur 🚪 al afgescheurd een stuk . En op tijd gerust . 
@patrick2 fijne laatste nachtdienst en hoor je nog wel .

en alle andere fijne nachtrust 🛌.tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen