annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  mercikes.

In bed blijven en niet ronddwalen.

@patrick2 dank je,

Hij is nu weg voor weeral foto's. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Ik zal niet meer ronddwalen 😉😀beloofd . 
het beste laat wel iets horen .

@patrick2 hebt nog heel wat werk voor de boeg voor je vertrekt op vakantie maar je hebt tijd geniet ook een beetje 🤏 relaxen .😎 en ja alles moet in orde zijn nu eenmaal . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 ben al een ff bezig alles op orde te krijgen , dus de papieren die ik moet hebben voor in te checken , mijn pas uiteraard , vignet voor in Frankrijk te rijden ( is een milieuvignet heb je ook al nodig ). Dus zo langzamerhand heb ik tijdens de afgelopen weken alles in orde gemaakt. 

Op die manier moest ik niet alles in deze week proppen en kon ik rustig aan doen. Vandaag wist ik paar uurtjes slapen om in het dagritme te komen. De rest van dit verlof gaat het enkel maar relax zijn aangezien ik ook alles al op voorhand had geregeld. 

Nu is het enkel ontspannen en genieten en meer moet dat niet zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 Ja ik heb nog veel te doen , de auto moet nog gewassen worden binnen en buiten. Dan wil ik ook nog mijn haar geschoren hebben. En dan nog mijn koffer in pakken en dan donderdag paar uurtjes slapen voor ik vertrek. Al het andere papier werk en dergelijk wat ik nodig heb is al in orde. 

Probeer ook nog voor mijn nieuwe job wat dingen te regelen dus daar ben ik ook al mee bezig deze ochtend. maar goed heb drie weken verlof dus probeer zo veel als gaat te doen. 

Mijn partner heeft ook verlof 14 dagen dus zijn ook nog eens samen thuis dit verlof ( eindelijk eens ). 

@Josette zal met je duimen !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette ik hoop dat ze vandaag toch wat meer te weten komen en voor jou ook want die onzekerheid 🤔 is niet leuk 😒. En dat hij vlug als hij beter is huiswaarts mag keren bij jou .Nog veel beterschap ❤️‍🩹, met Douglas En zowel voor jou ook voor je moraal hè .Zal zeker een kaarsje branden.🕯️ 

Heb lang geslapen 🛌 en nu een frak vannacht weer opgestaan pff . Mag dat niet meer doen .

@patrick2  Je vakantie kan beginnen zit net aan de koffie ️ wakker aan het worden . En dan toch wat iets doen .

@fregilcy Hier schijnt het zonnetje wel wat wind 💨 maar gezond weer . Goed voor eens te wandelen 🚶 en dan de tuin 🪴 weer in . 
fijne Dinsdag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je niet meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen