annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
fregilcy
Leidende verkenner

elk zijn goeden dag gewenst, ik zijn hier nu per toeval op geland, door het goed weer zalt wel niet zijn,  maar allee met de wind mee t 'kan ter deure zeggen ze in West Vl. ik weet niet waarover jullie allemaal babbelen maar t zal  wel meevallen zekerst, zijn hier de meeste mensen die nog werken of zijn er ook anderen bij die in pensioen zijn vb  ik wil niet zeggen als je in pensioen zijt dat ge niet werkt maar allee t ' is anders he, patatten schillen enz en zien dat de echtelijke band in orde blijft, en al van die dingen zonder erop te letten dat we nog moeten eten en drinken dus ga zo maar door hoe druk die dag kan zijn zonder de krant enz verder , je komt er toch echt ook moe van .Maar allee aan allen die werken of niets doen of wat ook veel plezier met de bezigheden en vergeet niet,  Zondag kant niet altijd zin, en goe were ook niet zolang je maar vriendelijk bluft ist goe  tot wat later ne keer he daaaag  

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Amai wat een noodweer gisteren, weer veel miserie bij velen!

Hopelijk zijn jullie ervan gespaard gebleven?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Hier heeft het wel vies gedaan, maar geen schade. Eigenlijk vind ik het in die vorm wel iets om graag gade te slaan. Heb dat vroeger nog gedaan. Aan de kust het strand opgaan om een storm te bekijken, tijdens hevig onweer met de auto (dat is kooi van Faraday, ik ben niet gek ...) midden in de velden gaan staan om dat natuurgeweld te bewonderen.

Natuurlijk, wanneer er het verwoestend aan tot gaat, dat is niet leuk meer en ik ben ook geen ramptoerist. Maar natuurgeweld dat binnen de perken blijft wat betreft schade en zonder slachtoffers, dat vind ik wel boeiend om naar te kijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2  En allen die binnenkomen,

Goedemorgen ,

@Josette @als het goede weer er is is iedereen wat vrolijker en kan je buiten weer aan de slag . 🥊 En er is wel altijd wat te doen.

Vandaag  wat poetsen , maar rustig aan opbouwen. Het is nog maar het begin van de week . 
En binnenkort begin ik aan de keuken bij mijn ouders , ga ik het zitplaatsen een nieuwe kleur geven . Want het is echt brood nodig . 
Heb een drukke agenda voor de boeg . Met heel veel plannen maar ook veel leuke . 

@patrick2 Je werknacht is vannacht al weer begonnen zo gaat alles in versnelde tempo .

Fijne dag allen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 de eerste nacht zit er weer op je en gaat het snel. Nog ff en dan verlof ff bij komen en de batterij op laden. Maar ook nog eerst drie dagen naar Frankrijk. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen