Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 05h24
Antwoorden: 126 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475
Hier gaan we weer verder tot daar!
@patrick2 @Josette @Cdt24801 En alle andere,
Goedemorgen,
Gisteren heel vroeg al beginnen te poetsen heel mijne boven een groot onderhoud ,ook de kasten gesorteerd kleren die ik niet meer aandoe eens grondig 🧐 nagekeken . Alles is weer spichtig en span . Had pas gedaan tegen 21 u . Wel ondertussen eten gemaakt ook .
Ben al vroeg terug op . Wasje is gedaan aan het strijken en morgen de rest .
Hier is het goed aan het waaien en heel frisjes.
@patrick2 En u goe geamuseerd aan zeetje . Niet weggewaaid .
Gisteren tussendoor vlug nog naar de winkel achter verf geweest om een opdracht voor iemand te maken met alcohol verf 🎨 had niet alle kleurtjes dus vliegend vlug er achter .
Vandaag bij mijn ouders en zo blijf ik maar bezig .
Word tijd dat ik ook eens op vakantie ga maar ga binnenkort naar zee 🌊 ook als het wat minder druk is . En natuurlijk neem ik mijn woef Gismo 🐕 mee .
Nu genieten van een lekker ontbijt heb ik deze morgen al gaan halen en nog een kopje koffie met 🍊 confituur zelf gemaakt .
Fijne Zondag .
Doei groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 we hebben ons zeer goed geamuseerd geen enkel probleem.
Vandaag weer zondag dus werken dan is aangebroken naar 14 dagen verlof.
Nu beetje koffie drinken en dan straks terug mijn bedje in nog wat slapen en deze nacht weer erin vliegen.
Voor nu allemaal een fijne dag vandaag.
@patrick2 Fijne werkdag blij dat je je goed geamuseerd hebt .
En het was nog goed weertje .
zeetje is toch ook gezonde , hier niet anders gassen van de auto’s bah 🤢. Mijn laatste koffie ☕️ gedronken (slaapmutsje ) ga nu slapen 😴. Is een gewoonte elke avond . doei
fijne nacht groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt