Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 05h24
Antwoorden: 126 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475
Hier gaan we weer verder tot daar!
Dank je wel 😊
Ja ik weet het enkel nieuwe glazen moeten er in maar ja das wel weer ff sparen aangezien ik multifocale glazen nodig heb. Maar dat is wel wat er als volgende op mijn lijstje staat.
@Josette @patrick2Vandaag al vroeg op de baan . Heel veel leuke spulletjes nog op de kop getikt . Lange rit pff en veel in de file gestaan . een hapje en drankje op terrasje toch nog ook gedaan en nu wat rusten . Heb me toch goed geamuseerd. Nog bekenden tegengekomen van lang geleden . Straks nog een drankje gaan drinken samen
fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ben ook nog niet lang thuis. Ben gaan zien voor nieuwe schoenen en heb wat boodschappen gedaan. Morgen nog eens naar de zee dus weer vroeg op we gaan met de trein. Nog eens genieten laatste dagje van het verlof.