annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-22 05h24

Antwoorden: 126 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg              

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475

Hier gaan we weer verder tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

126 ANTWOORDEN 126
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette en van middag was het 🩸 heet buiten want toen ik de boter boontjes en groene boontjes aan het trekken was amai zweet liep van mij af . Nog altijd heel heet in huis ook alles staat hier wagenwijd open hier nog niet om te slapen 😴. Pff zit hier te puffen.

Heb me al zot gedronken van liters water 💦
@patrick2 schilder de blaadjes eerst drogen en dan fixeren en begin ik ze met (acryl verf en Pouring  medium een product dat ik gebruik samen met de verf )te schilderen . Allerlei verschillende tekeningen ook landschappen van alles en nog wat . Hangt af hoe groot de blaadjes die ik pluk .Het is veel werk maar doe het super graag. Ook op doek schilderen . Zelfs gezichten .

tegenwoordig altijd vroeg op zal de leeftijd zijn zeker en mijne woef 🐕 trommelt mij er ook vaak uit . Eens wakker kan ik niet meer slapen.

fijne nacht iedereen groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 ja is echt goed gedaan en leuk !! 

Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen fijne dag vandaag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801en alle andere

Goedemorgen,

@JosetteBen ik nog niet zo zeker . Ze geven voor september ook nog zeer goed weer blijkbaar . 
Ben hier ook al heel vroeg wakker van 4u30 ben dan maar gaan wandelen om af te koelen want vind nu toch ook heel heet 🥵 en dan met mijn Opflakkeringen van warmte  er nog eens bij . (Menopauze) al jaren . Pff . Zou zo een in de diepvriezer kruipen .

Hier is het binnen 25 graden en boven nog warmer echt heet 🥵. Slaap vlak onder de zolder dunne muren . (Gyproc platen )ook in de slaapkamer Kan je al in denken hoe warm het is .

Profiteer nog van jullie vakantie @patrick2 

Voor de rest fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

8F571D69-94C4-4496-9266-691E587C0FBC.jpeg

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 ja nog heet, maar niet meer zo extreem.

Die vapeurs kunnen nog lang duren, mijn tante 80 j en nog plezier

ervan, hier nog eentje.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

@Josette deze warmte gaat idd nog tot en met september duren dat heb ik gelezen of dat het zo heet gaat worden geen idee. 

@Tinneke2 leuk blaadje heb je daar !! En al zo vroeg op amai .....Hier is het op dit moment 26 graden in huis heb de deur net pas open want ben net wakker. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen