Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 05h24
Antwoorden: 126 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475
Hier gaan we weer verder tot daar!
@patrick2 @Josette @Cdt24801 @MustafaY en alle andere,
Goedemiddag,
Ziezo Auto 🚗 een groot onderhoud gekregen en van binnen en buiten proper .En niet moeten bijbetalen voor te poetsen ja ze dan ook al jaren en goed bevriend hè 😉.
En nog wat producten en van alles bijgekregen . Een geschenkje voor mijn verjaardag 🎁.
En een drankje natuurlijk zonder alcohol 🍷 want ik had nog een rit voor de boeg .
Afspraak is gemaakt voor keuring wagen . Dat is ook van de baan .
Boodschappen zijn bijna in orde althans voor de woef 🐕
Nu een napje doen 😴. En dan zie ik wel weer….
Luster misschien nog poetsen maar loopt niet weg .
fijne dag en voor degene die verlof hebben of vakentie geniet er van 🙏
Doei groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
De week zit erop en het verlof is begonnen !!!
Nu lekker twee weken genieten , geen werk niks dus dat wordt echt rustig. Heb al wel wat plannen samen met de buurvrouw die heeft ook verlof dus we gaan lekker wat uit eten en wat borrelen met zijn allen.
@Tinneke2 sterkte er mee ! En doe het toch maar kalm aan want als ik het zo weer lees is je Duracel weer opgeladen en straks is die weer leeg.
Voor de rest niet veel te vermelden dus wens ik iedereen een mooie fijne dag vandaag.
Goedenavond ,
Net thuis 🏠, wordt volgende week weer wat rustiger . Wel een overlijden in de familie , Morgen wel een drukke dag zeer vroeg opstaan want moet naar de garage met mijn wagen . Om een heel groot onderhoud .
Vandaag nog wel heel drukke dag gehad van hier naar daar gereden . Met mijn zusje naar de kliniek . Boodschappen gedaan . Enz …. Apotheek voor de familie …. Haren geknipt van mijn vake en voeten 🦶 van moeke en vake pedicure gedaan dus groot onderhoud .
Onze woef 🐕 Noa gewassen want die had eens goed gerold in de weide waar de schapen 🐑 gelopen hadden . Rook 💨 pff naar de **bleep** 💩 lekker parfum.😂🤣.
Zweet liep van mij af . Ben zelfs meewassen 😂😂. Was echt ondeugend 😈.
Maar een schat 🥰. .
Ben wel blij dat het rustiger wordt . Wel triestig ook want een zeer goede buurvrouw met haar man en woefke Milo verhuisd heel ver weg . 😪Van de week kon het niet op nog meer slecht nieuws gekregen van mijn allerbeste vriendin en moet allemaal even bezinken .
Sorry daarvoor maar had even tijd nodig. Maar weet leven gaat verder en we komen er samen wel door .
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt