annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-24 05h04

Antwoorden: 20 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 niks te danken, is met heel veel plezier gedaan hoor.

@Cdt24801  Waaaaah Stefaan, als dat maar goed gaat jij thuis. 😋

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja, @Josette , af en toe eens op het scherp van de snee leven, dat houd onze hersens fit hé 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Aha Stefaan daarom ben ik zo alert. 🤭

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 Soms lach ik mij krom met jullie , echte deugnieten . En dan voel ik mij direct stukken beter . Plezier maken kan toch zo deugd doen . En alert zijn jullie altijd . Het mag ook eens gezegd worden dat jullie een fantastisch 🤩 team zijn . Zeker als iemand troost of zich niet goed voelt enz….

En meen dat uit de grond van mijn hart ❤️. Fijne avond en tot morgen 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel @Tinneke2 ,

Het is allemaal met plezier gedaan hé, en ik ben er zeker van dat ik dit ook in naam van mijn collega's (die ik ook vrienden mag noemen) mag zeggen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen