Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 107 antwoorden
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Het begin van een nieuwe week.
Het weer mag rustiger worden, dit is helemaal niet fijn.
@Tinneke2 dat was ook weer wat zeg, wij hebben altijd een
klein pillicht in de buurt liggen, ook op de slaapkamers.
Fijne maandag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
De maandag is er weer dus het weekend is weer voorbij.
Gisteren niks gedaan beetje achter de PS5 een spel gedaan en dat was het eigenlijk.
@Tinneke2 zo een slecht weer is niet fijn om achter het stuur te zitten.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Gisteren is àlles tamelijk goed verlopen het feestje tot we telefoon 📞 kregen dat er bij een achternicht in Tervuren een panne was met haar elektrische tijd mens had geen verlichting meer en kon niemand bereiken in haar buurt . Ze draagt een alarm uurwerk . Dus moest mijn zus noodgedwongen naar daar rijden , uiteindelijk was haar stop 🛑 van de elektriciteit kast 🗄️ uit . Omdat ze niets zag kon ze het zelf niet en ook ze is 92 jaar . Gelukkig had ze blijven zitten zodat ze niet viel . Alles is goed verlopen .
@patrick2 Gisteravond met het naar huis 🏠 gaan zag ik ook bijna niets heb op een moment mij moeten langs de kant zetten , want met al die Oostakkerse van werken en geen verlichting op de baan wou ik mij niet riskeren van een auto 🚗 ongeval . Na de hevige regenval als het wat rustiger werd ben ik verder kunnen rijden . Hier en daar wel een auto-ongeval gezien dat ik er lang overgedaan heb eer ik thuis was . Vandaar heel laat geworden .
Fijne dag nu wat rusten en binnen blijven . Want het regent nog altijd hevig en de wind 💨 is hier 👈 nog fel .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Jeetje dit is ook géén weer, zoveel regen en harde wind. 🤔
Geef me dan maar vriesweer.
Fijne zondag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette het was echt verschrikkelijk gisteren. Die beste vrienden met de kleine belde mij , zij in dit geval. Ja of ik met hem , haar man , even naar de pc winkel wilde maar in Wilrijk , ik zeg ja gezellig ik ga samen wel.
Maar éénmaal daar heel veel regen en wind en terug naar huis rijden was echt weinig zicht door veel regenval. En het was ook een koude snijdende wind.
De woef maakt het goed @Josette en @Tinneke2 dank je wel 🙂 . Ze heeft ook medicatie voor een weekje maar de wond geneest goed.
Voor vandaag niks in de planning dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.