Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 106 antwoorden
Met mij is alles goed , met jou ook?
Hoe ist met je zus?
Ik ben hier nog echter volg ik het hier allemaal minder, gezien ik geen Orange klant meer ben sins zomer 2024 .
Groetjes
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Hopelijk krijg je positieve resultaten in het ziekenhuis 🏥 voor Douglas. Duimen he.
@patrick2 Dat is een zeer mooi initiatief van u om dat te doen . Ze zullen dat zeer ten harte nemen . De chauffeurs verdienen wel eens een mooi gebaar . Heel fijn van jou .
Alle andere een leuke dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag de laatste dag van de werkweek en dan weer weekend. Vandaag , deze namiddag , heb ik gezegd mij in te zetten om broodjes weg te gaan geven voor onze chauffeurs. Dit is iets wat elk jaar terug komt maar ik ben samen met twee andere de vrijwilliger om dit te gaan doen vandaag.
@Josette hopelijk is alles in orde.
@Tinneke2 ja ja ik kan aftellen naar het verlof. Nog een week werken en dan is het verlof.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle anderen
Goedemorgen ,
@Josette vandaag ga ik bij mijn ouders de kerstboom 🌲 opzetten . En de kerstboom versieren. En de rest van het hele huis uiteraard. Want het is een heel groot huis 🏠 en veel werk . Alles eerst van de zolder halen en dan kan ik beginnen . Ook enkele boodschappen gaan doen met mijn moeke .
@patrick2 Het is eens niet koud buiten aangename temperaturen vind ik . Heb eens wat beter geslapen 🛌 . En je kan al beginnen aftellen voor je verlof.
Dik verdiend.
Fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt