Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 123 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-januari-2025/m-p/170506
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@patrick2 dan maar uitkijken naar je verlof voor je het
weet is het alweer voorbij zo snel gaat het!
@Tinneke2 is haarzelf voorbij gelopen denk ik?
Fijne zaterdag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette ja ik geniet elke keer van het verlof maar het is sowieso elke keer snel voorbij en zeker als je het leuk hebt vliegt de tijd.
Voor dit weekend niet veel in de planning zullen zien en anders gewoon thuis.
Voor nu zeg ik jullie allen een fijne dag vandaag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 vond het wel mee vallen was geen grote storm wel wind en regen.
Voor vandaag is het weer vrijdag vandaag half dagje werken en dan begint het weekend. Dan maandag nog een dag en dinsdag ook een halve dag en dan is het verlof.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedenavond ,
@Josette en @patrick2 Vandaag was het weer amai regen bestorm w t was me dat . Niet te doen . Ben wel even met de woef gaan wandelen tussen de vlagen door want madammeke wou en wilde haar pootjes 🐾strekken. En doe dat met veel plezier . Want kan haar echt niets weigeren met haar lieve ogen . 👀
@Cdt24801 witte haren 🧑🦳 zijn heel mooi 🤩 dat vind ik toch . Zal je zeker goed staan met je baard. Witte baard .Dat charmeert toch een man 👨betekenis van .( Wijsheid ).
Ga er nog even douchen en dan slapen . 😴 fijne nacht en tot morgen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt