Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 123 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-januari-2025/m-p/170506
@Josette @patrick2 Ik ben daar dag en nacht om normaal hun te verzorgen . Het gaat nu wel stilletjes aan de beterhand , maar ben er nog niet helemaal . Ondertussen ben ik al 4 kg afgevallen. Maar sterk me nu weer wat aan . .
Eerst lag mijn vake in de kliniek en dan een paar dagen later na dat mijn vake al terug was is mijn moeke moeten gaan . Maar ook al terug thuis 🏠. En zijn nu alle twee genezen . ❤️🩹.
bedankt 🤩 iedereen . Komt weer allemaal goed . Ben wel nog heel vlug moe .
Fijne avond en tot snel .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER En alle andere Goedemiddag,
Ik ben nog altijd ziek 🤢 heb nu aangepaste medicatie 💊 voor misselijkheid en braken en buikgriep . Mijn moe is ook terug uit het ziekenhuis. 🏥. Ben nog heel erg moe vandaar dat ik nog niet veel kan zeggen . Fijne kerst 🎅 iedereen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Wij zijn altijd blij als die dag voorbij is. Bijna terug naar het normale gedrag
van vele mensen.
Fijne donderdag.
@Josette @bigMODDER @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette hier van hetzelfde hoor ben zelf ook blij als het voorbij is en het weer 'normale' dagen zijn. Nu enkel nog oud en nieuw en alles is achter de rug.
Voor de rest heb ik weinig te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.