Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 109 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Ben al heel vroeg op van 6 u . Eerst rustig ontbijt klaargemaakt . Bosbessen 🫐 met aalbessen van deze zomer dat in de diepvries had met volkoren Weetabix en melk 🥛 erover . En natuurlijk en lekker warm koffie . ☕️ .
@patrick2 Al een wasmachine laten draaien 😵💫 zodat ik frisse lakens weer op mijn bed 🛌 kan leggen . Want op de kamer slaap 😴 ik met de venster 🪟 open . En geen verwarming. Altijd goede frisse lucht 🌌 binnen .
Verder een fijne dag 👋 iedereen ook voor alle andere.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 ja tegenwoordig moet je op alle minuten van de dag
bereikbaar zijn zo denken ze dat!
Maar velen hebben dat de mensen zo gewoon gemaakt.
Hier voormiddag naar de piekendokter.
Fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere,
Goedemiddag,
@Josette Heb naar de markt geweest en ik had mijn gsm 📱 vergeten . Jeetje 🙄. Ondertussen had mijn moeke verschillende keren mij proberen te bellen 📞.
Toen ik toen ik thuis kwam zag ik pas hoeveel keer . Ik in paniek haar gebeld dacht dat er iets erg gebeurd was . Maar neen ze was ongerust omdat ze mij niet kon bereiken en mijn zus ook . Pff met de schrik 😟 ben ik er van af gekomen en heb hun geen gerust gesteld.
@patrick2 Het is vlug donker nog geen 16 u en licht 💡 binnen mag al aan . Wat een triestig weer . Maar maak het wat vrolijk met wat lichtjes en kaarsen. 🕯️
Fijne dag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt