annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 86 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
86 ANTWOORDEN 86
Josette
Wijze
Wijze

@evypersegael goedemiddag,

hier mag iedereen komen schrijven over leuke en minder leuke dingen

maar niets over wat eigenlijk over de tribe zelf gaat. 

Wel zinnige zinnen en niet ja of oo enz.

Geef ook nooit persoonlijke codes of telefoonnummers vrij in je gesprekken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
kevunster
Aspirant genezer

Ze bijten hier enkel als ze niet op tijd gegeten hebben. Geen schrik hebben hoor. 

evypersegael
Gewaardeerd verkenner

Haahah

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, @Josette , @Tinneke2 , @patrick2  en alle anderen die hier meelezen en schrijven,

Hier ben ik dan nog eens. Enkele dagen niet online geweest, en amaaj, vijf nieuwe pagina's met berichten op Tribe .... 😆

Bij deze, aan allen die met een kwaaltje zitten en pijn hebben, veel beterschap en hopelijk snel minder pijn ...

Van deze kant niks bijzonders te melden, buiten dat ik het te koud vind om gezellig te zijn, maar dat moet ieder voor zich uitmaken hé. Smaken verschillen ... Nuja, toen ik nog jong en mooi was (nu ben ik enkel nog "en") had ik ook niet zoveel last van de kou  hoor ... 😇

Groetjes aan iedereen hé 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 helemaal gratis hahahahaha.

Het gaat met mij minder goed de laatste dagen, maar dat kom

ik ook wel weer te boven, mercikes.

Leden met de meeste pluimen