Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 75 antwoorden
Awel @kevunster , je bent niet de enige hier ... Er zijn er nog die eigenlijk NL zijn. En of die na al die jaren Belg geworden zijn weet ik eigenlijk niet ....
Ik geef @Josette wel gelijk, die dubbele nationaliteit zouden ze hier ook moeten verbieden. Het is het een of het ander. Niks dan ellende en geprofiteer met die sjarels die zich kunnen verstoppen achter een andere nationaliteit als het hun goed uitkomt ...
@Cdt24801 ja, Nederland heeft geen dubbele dus die ben ik officieel verloren sinds deze week. Kan er niet wakker van liggen. België gaf mij de nieuwe start in het leven waar ik hoog nood aan had, en zal voor altijd dankbaar zijn daar voor
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette Deze morgen al op van 1 u tot 5 u wakker kon weer niet slapen .Ben terug naar bed gegaan en dan eindelijk ben ik tot 8u30 in slaap gevallen. Wat een record .
@patrick2 Doe dat ook niet alle dagen gaan wandelen hoor .want begin dat ook echt te voelen in mijn knie . Moet soms recupereren als ik stevig gewandeld heb .
@kevunster De laatste jaren ben ik nooit meer op reis 🧳 geweest het is zeer lang geleden
Vroeger kon ik nog eens mee met mijn zus , maar nu vragen ze altijd een vriendin . En met mijn moeke is het ook zeer lang geleden . Ik zorg voor hun als iedereen op reis is .
En ze maken er heel goed gebruik van . En dan nog alleen op reis gaan als je de taal niet kent . Of amper een tweede taal is al heel moeilijk . En vind het heel erg en ik schaam me er voor . Je moet je veilig kunnen voelen in een land en goed uitdrukken . Anders denk 🤔 ik dat dat geen zien geeft . Want met haken en ogen 👀 iets zeggen . Jeetje wat moeten ze dan van je denken .
Fijne dag iedereen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt