Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 76 antwoorden
@Josette @patrick2 @kevunster @Cdt24801 En alle andere
goedemorgen,
@Josette allee het is eigenlijk al middag . Ben nog niet zolang wakker . Heb veel langer dan verwacht geslapen . 🛌 niet aa. Een stuk door , weer in de vroege ochtend in slaap gevallen en tussen door .
Ik ben altijd Belg geweest nooit een andere nationaliteit en ban er fier op .
@patrick2 M@ach je bent van Nederland 🇳🇱 eigenlijk . Leuk . Ben je nu niet verplicht je paspoort te veranderen na al die jaren ??? Is maar de vraag .
@Cdt24801 Hier in onze streek zit het vol van verschillende nationaliteiten en zij hebben dubbele nationaliteiten en maken daar gretig gebruik van . Veel meer voordelen halen ze er uit Vind ook dat dat niet meer kan . Afschaffen de boel . Want wij Belgen worden er op afgestraft.
@kevunster Hier lekker zonnetje, in België . Amuseer je nog en geniet van het 🤤 eten . Jammie 😋.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @kevunster en alle andere een goedemorgen.
Het weekend is begonnen eindelijk dus ff weer tot rust komen na deze drukke week.
Straks eens naar de winkel en voor de rest geen plannen.
@kevunster ik ben ook van NL maar woon al meer dan 10 jaar in België en meer dan 12 ook ondertussen.
Voor nu zeg ik allen een fijne dag vandaag.