Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 86 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere
Goedenavond ,
@Josette @patrick2 Heb nu nog maar kunnen antwoorden want ik had mijn GSM 📱 toch niet vergeten thuis 🏠 liggen .
Vertrokken bij mijn ouders zonder . Jeetje wat ben ik vergeetachtig.
Zal de ouderdom zijn zeker !!!
Had hem aangezet maar ja laten liggen in de badkamer.
@kevunster Hier ook wisselvallig 😐 weer en morgen ook . Maar wij krijgen in de zomer wel goed weer , laat niet staan dat sommige onder ons dan binnen moeten vertoeven . Wat minder leuk is voor hun .
Dus geduld moeten we hebben . En geduld is een mooie deugd .
Heb hobby’s genoeg .
Fijne avond iedereen .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Tinneke2 ik hoop toch dat iedereen af en toe een frisse neus kan halen als het weer wat beter is. Maar uiteraard is de ervaring en zijn de mogelijkheden voor iedereen anders. Helaas.
Hopelijk snel beter weer. Vandaag hier -4 en bewolkt, gevoelstemperatuur van -8! Maar goed, het is fijn met m'n lief, das het belangrijkste.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @kevunster en alle andere een goedemorgen.
Voor vandaag geen plannen gewoon thuis niks bijzonders.
Ook niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @kevunster @Cdt24801 En alle andere
goedemorgen,
@Josette allee het is eigenlijk al middag . Ben nog niet zolang wakker . Heb veel langer dan verwacht geslapen . 🛌 niet aa. Een stuk door , weer in de vroege ochtend in slaap gevallen en tussen door .
Ik ben altijd Belg geweest nooit een andere nationaliteit en ban er fier op .
@patrick2 M@ach je bent van Nederland 🇳🇱 eigenlijk . Leuk . Ben je nu niet verplicht je paspoort te veranderen na al die jaren ??? Is maar de vraag .
@Cdt24801 Hier in onze streek zit het vol van verschillende nationaliteiten en zij hebben dubbele nationaliteiten en maken daar gretig gebruik van . Veel meer voordelen halen ze er uit Vind ook dat dat niet meer kan . Afschaffen de boel . Want wij Belgen worden er op afgestraft.
@kevunster Hier lekker zonnetje, in België . Amuseer je nog en geniet van het 🤤 eten . Jammie 😋.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt