Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart-2025/m-p/173269
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Hier is zonnetje al weer , frisjes maar gezond weer. Vandaag hou ik het rustig .
de laatste dag van de week ga ik juist een wasje doen . En voor de rest doe ik een keer niets . Luieren en een babbeltje slaan met de nieuwe buurvrouw die er komen wonen is, haar verwelkomen.
fijne dag groetjes tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt de
@patrick2 @Tinneke2 jullie vergeten dat het nog winter is.
We hebben al jaren géén echte winter meer gekregen,
paar dagen vriesweer en dat is het op een beetje sneeuw na.
In de Ardennen die mensen gaan op de fles géén werk zo erg.
Het is toch fijner dat het koud is dan al die regen.
Voor jullie op naar de zomer!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Geniet van de laatste dag van deze maand.
Morgen alweer en nieuwe maak er een fijne vrijdag van.
Ik ga er seffens eentje knippen.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is weer vrijdag dus het einde van de werk week nadert weer. Volgende week de andere post opvangen dus dan doe ik heel de week de ochtend post.
@Tinneke2 het is en was idd koud zal blij zijn als de kou helemaal weg zou zijn. Maar nog ff geduld ...
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Hier vanmorgen geeft het gegoten , inmiddels is de zon 🌞 er wat door gekomen .
@patrick2 het was echt koud deze morgen bah. Mag echt wat beter weer worden altijd die nattigheid en dat vies weer .
@Cdt24801Blij voor jou dat je geamuseerd hebt op de school van de kleinzoon . Wat moet dat heerlijk geweest zijn voor dat ventje : een lach op zijn gezichtje en jij verkleed , echt fantastisch 🤩 had ik graag gezien . En zal je goed gedaan hebben .
Fijne dag iedereen.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt