annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 6 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere 

Goedemiddag,

@Josette Zoals altijd terug een mooie tekening . Je maakt er toch telkens je werk van . @Cdt24801 Het weer is prachtig maar ik ben w l even buiten geweest maar toch vrij vlug weer binnen . Spieren doen pijn en hou ze warm . 
@patrick2 hoe gaat het met je rug ondertussen ? Al wat beter? 
Ik wacht nog wat voor de auto 🚗 te wassen , me eerst beter voelen . Luisteren 👂 naar mijn lichaam . Blijf lekker binnen.

Fijn weekend iedereen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Nieuwe maand nieuwe kansen zeggen ze dan.

Het is zaterdag, geniet van jullie weekend. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Josette ,

Prachtige tekening, netjes zoals we intussen gewoon zijn van jou 😉

En inderdaad, hopelijk is de tweede maand van dit jaar een beetje beter dan de eerste ... En dan praat ik uiteraard over het weer 😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 dikke merci Stefaan nu is het heerlijk buiten

goed gevroren en een zonnetje.

Leden met de meeste pluimen