annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2   En alle andere medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette Ben wat later 👋 maar heb eerst voor de dieren gezorgd , die gaan voor . Er zijn een paar lammetjes bij gekomen hoe schoon om te zien . Rechtover ons meer dan honderd schapen 🐑 ook met een  zwart kop mooi 🤩 om te zijn . En de bok staat in ons wei , zielig en alleen want geeft al veel gedekt .😊
@patrick2 Een lui weekend moet eens 👍 kunnen . Doe dat soms ook eens . Fijne Zondag doei .groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat zou goed kunnen van meer te bewegen, beter te kunnen slapen.

@patrick2  heeft echt een lui weekend.

Fijne zondag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere binnenkomers 

Goeiemorgen ,

@Josette @patrick2  Vandaag komen ze mij halen ga logeren bij mijn ouders en hoef er niets te doen . Alleen ga ik wel wandelen met mijn lieverd de hond 🐕.en de 🐓 verzorgen . Uiteraard . 
Als ik er ben dan doe ik het graag . 
Het is zo aangenaam om in de natuur te zijn waar je nog de koeien 🐄 hoort loeien. En schapen 🐑 hoort . . 
🐎 en nog veel meer .  Mijn v lies staat al gereed . Nu nog de wasmachine draaien 😵💫 en dan is alles netjes .

@Cdt24801 En nog eens op een ritje met de motto . Hoor er hier veel rijden . 😉 of andere plannen deze weekend. Fijne Zaterdag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2  en everybody else,

Goedenavond 😊

Ben effectief vandaag heel de dag met de moto weg geweest. Morgen weer de baan op met de moto,  ondanks de voorspelde regen. Ik ben een "echte", enkel sneeuw, ijs en zout (heel schadelijk voor de moto) houden mij thuis met de moto 😇

Ik smelt niet van water 😈

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Dat zijn inderdaad de echte motards  en sneeuw en zout is voor geen enkel voertuig goed . Ik ga ook door weer en wind 💨 ben een echte wandelaarster geworden goed voor de gezondheid en de moraal . En begin’ er precies beter van te slapen . @Josette @En @patrick2  een fijne avond ook ons oudjes gaan slapen 😴 en ik kruip er ook dan maar eens in . Fijne avond.wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen