Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle ander een goedemiddag.
@Cdt24801 dan heb je dus weer kosten en ja vroeger was ook wat makkelijker iets te maken dan nu tegenwoordig met al die electronica. En heb je in de vergadering de ritten weer kunnen vast legeen dus heb je weer iets om naar uit te kijken ..?
Voor de rest niet te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Zo vandaag zou het een droge dag worden, daar gaan we voor duimen. 👍
@Cdt24801 de moto op.
Fijne dag iedereen.
Vandaag eens niet, @Josette , met de auto naar auto5 voor een nazicht en onderhoud, binnenkort naar de keuring.
Vroeger deed ik dat allemaal zelf, maar tegenwoordig heb ik daar de plaats en de tools niet meer voor ...
Gisteren met de moto op en af naar Oost-Vlaanderen (Wieze) voor de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Mobiele Seingevers. Heb enkel een heel klein beetje miezer gehad tijdens de ritten heen en terug. Tijdens de vergadering zelf hebben de hemelsluizen ginder wel goed opengestaan. Maar de ritten zelf ... Eigenlijk was mijn regenpak overbodig ...
Maar goed, beter zo, dan omgekeerd 😎
En voor ik het vergeet: een fijne dag aan iedereen, @patrick2 , @Tinneke2 en allen die hier regelmatig komen lezen 😉
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere medelezers
Goedemiddag
@Josette zijn wel schapen 🐑 hoor 😉, ze zijn blij om even rust te hebben .
@patrick2 Dat was onder geen rustig weekendje ,heb vandaag boodschappen gedaan met mijn moeke voor haar . En met de hond 🐕 gaan wandelden in de regen ☔️ en straks nog een keer . Fijne werknacht .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt