Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette @Cdt24801 Ze komen de auto straks maken en niet alleen dat heb stormschade ook mijn glas van de auto 🚘 is ook gebarsten , heb een afspraak laten maken met met de verzekering mag bij Carglass en krijg er boven doen nog gratis ruitenwissers bij moet niets betalen 💰 bij Carglass. 😊. Alles wordt betaald door de verzekering . Ben al blij 😀. De rest zie ik wel wat er moet gebeuren de garagist woont twee minuutjes van bij mij . Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
We zijn er goed langs gekomen, storm Louis, hier gelukkig nergens schade.
Bij jullie?
Fijne vrijdag.
Hoi @Josette
Hier heeft het een vrij korte tijd wat harder gewaaid, maar niets spectaculairs. Wij zijn hier dus aan het ergste ontsnapt.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere die komen mee lezen ,
Goedemorgen ,
@Josette veel succes 🍀.
Hier schijnt zonnetje al van veel wind 💨 niets te bespeuren. Maar kan nog komen , ik blijf positief 👍.
Iedereen een fijne dag 👋 vandaag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt