annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-23 06h37

Antwoorden: 130 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Februari.jpg   

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier weer verder!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/140123

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Ze zijn er idd erg vroeg bij dat klopt. 

Het is geen strenge winter meer zoals vroeger en het voorjaar begint ook steeds eerder met die warme temperaturen. Dan weten ze idd niet goed meer wat doen dat klopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2  goedemorgen

aan alle binnenkomers en meelezers.

Zo @patrick2 fijn om te lezen.

Hier fluiten er al vogeltjes.

@Cdt24801 ja Stefaan het moet geld kosten, 

net zoals toen met onze nieuwe Maxx toch ieder jaar naar de keuring!

Fijne zondag de koffie is klaar.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Ja het was gezellig en de kleine wil dan nog een gezelsschap spel spelen dus hebben monopoly gedaan. 

Ik was ook ff buiten een sigaret roken en hier fluiten de vogeltjes ook al er zaten er zelfs in de tuin hoorde ik want ze vlogen in eens weg uit de struik. 

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Vandaag nog maar eens zotte kosten moeten maken ...

De totoo moet naar de keuring, dus ik alles eens nakijken en testen. En wat blijkt: de claxon doet het niet. Nagekeken en doorgemeten: fusibel gesprongen en claxon zelf ook kapot.

Ikke even wat rondgesurft en blijkt dat zo een claxon rond de € 20 kost, soms wat minder soms wat meer. Dat ding uitgebouwd (daarvoor moet ik de koplampen uitbouwen ...) en blijkt dat er een FORD specifieke stekker opzit. Da's balen, verplicht naar FORD dus ...

En ja, natuurlijk ... Dat ding kost daar € 77 ... Da's dus maal 4, dames en heren ... En ge moet wel want er zit een specifieke aansluiting op die ge niet kunt veranderen ...

Voor iets dat ge zo goed als nooit gebruikt .... 😡 Bandieten ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen. 

Ben al opgestaan dus nu ff wakker. 

Gisteren hebben we met onze buren gegeten bij ons thuis. Hadden nog vlees over ( veel vlees ) en andere dingetjes van de vorige keer. Uit de diepvries en bakken maar en eten maar. Enkel wat slaatjes gehaald en het heeft weer gesmaakt. 

We hebben dus goed gegeten. 

@Cdt24801 het zijn zeker bandieten en ja als er dingen zijn die je nooit of bijna nooit gebruikt kost het geld. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen