Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-23 06h37
Antwoorden: 130 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/140123
Tot daar.
@Tinneke2 ben blij je te lezen.
Doe je best, kan de arts je niet overnemen waar je familie is?
Hier wordt dat wel gedaan.
Hier was het volkoren spaghetti met wortelen, witte kool, ajuin, look, paprika en kruiden
met kalkoenblokjes en olijfolie de eerste keer op deze manier was heel lekker.
Fijne avond.
@Josette Oei nee die zou ik zeker niet willen 😂🤣. Een echte flauwe trien en mijn zusje is er ook bij en gaat veranderen ,had een belangrijke mail gestuurd en nog geen antwoord gekregen.
Jamie lekker 😋. Hier krijgen ze al honger . Heb al eerst voor een klein aperitiefje gezorgd want de mannen zijn hier grote eters .
fijne avond nog .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 goedemorgen
aan alle binnenkomers en meelezers.
@Tinneke2 g o d v e r ................ hoog tijd dan
dacht dat het een fijne was zei je toch in het begin?
Zoek snel een andere dit hoort zo niet!
Iedereen een fijne vrijdag, en fijn weekend voor sommigen onder ons.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Net wakker en dus nu een koffie en ff wakker worden. Heb een paar uurtjes geslapen , drie uurtjes , en dus nu weekend.
@Tinneke2 dat is echt een ......ene zeg. Sla het telefoonbioek maar snel open voor een nieuwe te zoeken amai zeg.
Voor de rest is mijn weekend al begonnen dus zullen wel zien dat te doen.
Ik wens iedereen een fijne dag verder.
Goedenavond ,
nee langs geen kanten had niet veel tijd en mijn uitslag van bloedafname ook niet veel wijzer geworden. De Medische secretaresse zei verkeerde dingen over mijn medicatie 💊 wist niet dat ik bepaalde dingen innam echt een boeltje . Zei dat ik dat al jaren nam echt . Pff Tijdens mijn consultatie werd er constant telefoons opgenomen door mijn arts kon bijna niets vertellen . De volgende zat al te wachten. Dus heb het gehad . Weer zoeken naar een andere huisarts pff .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt