annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle ander medelezers ,

Goedemorgen ,

@Josette Dat is spijtig dat het glazuur versleten is , ik hou ook van oud servies . Soms vind je hele mooi 🤩 nog in tweede hands die splinternieuw zijn . Waar niets aan is . Of op een antiek beurs 👛 voor weinig euro’s 💶. Als je dat al 20 jaar h bt en dan er afscheid moet van nemen is het niet zo leuk .Brengt mooie herinneringen op . 
Mijn was 🧺 is gedaan en nu een lekker kopje koffie ️ en dan een wandeling 🚶 maken . Want vandaag kan ik niet naar mijn moeke er is een reünie met de hele familie en ik ben niet uitgenodigd. Ben ergens wel blij ligt nogal ingewikkeld. Maar trek me er niets van aan . Mijn moeke vond het ook niet mooi . . Maar ze wist er zelf het fijne er niet van en mijn vake blijft ook thuis 🏠
Ga er mijn dag niet door verpesten en zelf genieten 😉
fijne Zondag iedereen . Hier 👈 is het een miezerige dag en vrij donker  . Maar niet koud. Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 wat is liefde? Eerst aan jezelf denken dan pas aan een ander.

Niet vergeten. En draag zorg voor je hand. 

Ooooooooooo gisteren met pijn in het hart afscheid van mijn 17 jarige servies

gedaan, de glazuur begon eraf te gaan, zo jammer! En een nieuwe gekocht maar met veel

minder stuks als het oudje.

Iedereen een fijne zondag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere ,

Goedemorgen , 

Niet goed geslapen ., maar zal straks nog wat slaap 😴 inhalen . Eerst de was en de plas doen en verder mij rustig houden .  @patrick2  Zou het ook doen dat reisje nu het nog kan . Dus geniet er maar van in mei . 
fijne Zaterdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@patrick2 groot gelijk als je jong bent moet

je dat doen. Aha de soep was allerlei alle restjes van groenten.

@Tinneke2 ik kan geloven dat het lawaai storend is.

Voor allen een fijn weekend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Ja ik ga er van genieten want was wel aan het twijfelen zeker door de prijs maar dacht , als ik er niet meer zou zijn of er gebeurd wat heb ik het nooit meegemaakt. En wilde het al eens zo lang doen....Ga wel alleen das het enige nadeel er van maar ja das niet het ergste. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen