Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Allez hier regent het weeral.
De kop van de week. Benieuwd wat deze week brengen gaat.
Fijne maandag.
Tja @Josette ,
De weerberichten gaven het gisteren al aan: vandaag de hele dag regen ....
Langs de andere kant, ik las gisteren dat deze maand februari, ondanks dat ze nog niet helemaal gedaan is, nu al de warmste februari is geweest sedert vele jaren ...
En wat de volle maan betreft: ik vond die vroeger, toen ik nog jong, mooi en actief was, vooral een uitdaging tijdens de nachtoefeningen: extra moeilijk voor het kader, extra leuk voor de soldaten 😁
@Josette @Cdt24801 @patrick2 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette mocht ik hem nodig hebben dan komt hij goed van pas en ook bij mijn ouders en zussen mochten ze in pan vallen 🪤 langs de weg .
Hier al een machine was gedaan en een kast opgeruimd . Vandaag gaan eten bij mijn ouders .
@patrick2 Vannacht terug werken nacht een weekend vliegt voorbij en hier schijnt nu het zonnetje , eerst hard geregen . Na regen ☔️ komt zonneschijn ☺️. Werk ze .
@Cdt24801 fijne zondag voor jou ook en geniet ervan .
groetjes tinneke2/wat je in je hard draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 zo zie je maar ze zijn hier en daar toch nog goede mensen op
de wereld. Hopelijk heb je hem niet veel nodig.
De soep staat op het vuur @patrick2 wortelen met knolselder.
Pfff Janneke maan heeft zijn werk weer goed gedaan.
Fijne zondag iedereen.
Hoi @Josette en alle anderen,
Nog steeds last van volle maan? Ik vind het telkens een mooi schouwspel, een donkere nacht die plots helder verlicht is op natuurlijke wijze ... 😉