annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle ander een goedemiddag. 

@Cdt24801 dan heb je dus weer kosten en ja vroeger was ook wat makkelijker iets te maken dan nu tegenwoordig met al die electronica. En heb je in de vergadering de ritten weer kunnen vast legeen dus heb je weer iets om naar uit te kijken ..? 

Voor de rest niet te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers, 

Goedemorgen , 

@Josette Ga nog wat schaapjes tellen, en wandelen in de boerenbuiten . Laatste dag 👋
fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Zo vandaag zou het een droge dag worden, daar gaan we voor duimen. 👍

@Cdt24801  de moto op.

Fijne dag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Vandaag eens niet, @Josette , met de auto naar auto5 voor een nazicht en onderhoud, binnenkort naar de keuring.

Vroeger deed ik dat allemaal zelf, maar tegenwoordig heb ik daar de plaats en de tools niet meer voor ...

Gisteren met de moto op en af naar Oost-Vlaanderen (Wieze) voor de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Mobiele Seingevers. Heb enkel een heel klein beetje miezer gehad tijdens de ritten heen en terug. Tijdens de vergadering zelf hebben de hemelsluizen ginder wel goed opengestaan. Maar de ritten zelf ... Eigenlijk was mijn regenpak overbodig ...

Maar goed, beter zo, dan omgekeerd 😎

En voor ik het vergeet: een fijne dag aan iedereen, @patrick2 , @Tinneke2  en allen die hier regelmatig komen lezen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801   en alle andere medelezers 

Goedemiddag

@Josette zijn wel schapen 🐑 hoor 😉, ze zijn blij om even rust te hebben . 

@patrick2 Dat was onder geen rustig weekendje ,heb vandaag boodschappen gedaan met mijn moeke voor haar . En met de hond 🐕 gaan wandelden in de regen ️ en straks nog een keer . Fijne werknacht . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen