annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die binnen komen 

Giedemorgen 

@Josette  Dat heb ik dan ook gedaan heb de andere kant van de markt genomen ,en ben er ver van weg gegaan. 
hou niet van sensatie. Zeker in zo een geval niet . En nog minder van categorie carnaval. Vandaag mijn bestelling in de winkel ophalen eindelijk kan ik dan stofzuigen. Ben blij . Dat de carnaval maar vlug voorbij is pff .  Voor de rest een fijne dag iedereen en ook voor wie uit werken gaat hier druilig weertje . 😬 Maar niet koud . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Heb niet veel te vermelden enkel dat de week door de helft is. Dus voor mij is het bijna weekend vandaag en morgen nog. 

Aan allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2  mensen houden van sensatie, ik zou er met een grote boog omheen lopen!

Jeetje de vogeltjes fluiten al, die weten ook geen blijf met

dit warme weer.

Een fijne woensdag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Josette  Ben al naar de plaatselijke markt gewandeld veel volk . Zeker met het weekend dat gaat komen voor de carnaval . Ze waren al pinten 🍻 aan het uitdelen gratis. En een volk dat er stond , als het maar gratis is … . Ook is er een ziekenwagen langs gekomen voor iemand die op de grond lag flauwgevallen. Jeetje en daar stond ook een pakje volk rond mansen zijn toch nieuwsgierig.🧐 dat ze da ambulanciers hun werk toch laten doen . Jeetje raar volk bij ons . Maar heb toch g noten van het zalig weertje, wel nog frisjes maar met het zonnetje ging het . Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette heb mijn slaap zeker nodig en ja als ik dan in de zetel slaap is dan pech hé. 

@Tinneke2 dat je het je bevallen is zo ff eruit ? Och sensatie makers heb je overal daar kun je niet om heen. Maar goed buiten dat , je bent er ff uit geweest een wandeling gedaan en nu weer ter rusten. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen