Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere die binnen komen
Giedemorgen
@Josette Dat heb ik dan ook gedaan heb de andere kant van de markt genomen ,en ben er ver van weg gegaan.
hou niet van sensatie. Zeker in zo een geval niet . En nog minder van categorie carnaval. Vandaag mijn bestelling in de winkel ophalen eindelijk kan ik dan stofzuigen. Ben blij . Dat de carnaval maar vlug voorbij is pff . Voor de rest een fijne dag iedereen en ook voor wie uit werken gaat hier druilig weertje . 😬 Maar niet koud . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 mensen houden van sensatie, ik zou er met een grote boog omheen lopen!
Jeetje de vogeltjes fluiten al, die weten ook geen blijf met
dit warme weer.
Een fijne woensdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Josette Ben al naar de plaatselijke markt gewandeld veel volk . Zeker met het weekend dat gaat komen voor de carnaval . Ze waren al pinten 🍻 aan het uitdelen gratis. En een volk dat er stond , als het maar gratis is … . Ook is er een ziekenwagen langs gekomen voor iemand die op de grond lag flauwgevallen. Jeetje en daar stond ook een pakje volk rond mansen zijn toch nieuwsgierig.🧐 dat ze da ambulanciers hun werk toch laten doen . Jeetje raar volk bij ons . Maar heb toch g noten van het zalig weertje, wel nog frisjes maar met het zonnetje ging het . Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette heb mijn slaap zeker nodig en ja als ik dan in de zetel slaap is dan pech hé.
@Tinneke2 dat je het je bevallen is zo ff eruit ? Och sensatie makers heb je overal daar kun je niet om heen. Maar goed buiten dat , je bent er ff uit geweest een wandeling gedaan en nu weer ter rusten.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.