Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag, vandaag gekookt voor mijn ouders en broer 👨, Kroketten met gebakken kip en champignons en witloof gestoofd . Daarna een ijstaart met koffie en als toemaatje nog een praline er bovenop .
Nu aan het rusten. Ook gaan wandelen met de woef 🐕 . Mijn dagje zit er op voor vandaag .
Heb er weer van genoten . Zij tevreden ik ook. Doet deugd dat ik nog iets kan terug doen voor hun en blije gezichten te zien .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Ben net opgestaan , tweede keer maar deze ochtend ben ik maar even opgestaan. Nu een koffie en ff wakker worden.
De komende nacht weer werken ben weer beter dus kunnen er weer invliegen 🙂
Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen fijne dag verder.
@patrick2 Niet te nijg in vliegen ✈️ hè dat je niet hervalt. Doe toch maar rustig aan en op tijd eens een pauze nemen .
Je bent nog pas ziek geweest , ook al voel je je nu beter , en goed aankleden als je buiten gaat want het is nog frisjes,je weet dat ook wel . Gewoon bezorgd om je . 😉
fijne werknacht strakjes . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
@Tinneke2 zo doe ik dat ook altijd, dadelijk koelen, in bakjes en de vriezer in.
Fijne zondag allemaal.