Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@Josette @patrick2 Daar wordt ik dus zo kwaad om hè wat geeft dat klein puppy misdaan 😡, dat zijn echt mensen met een heel slecht karakter. Dierenhaters . Bah 🤢.
Van mijn zusje nog geen nieuws pas donderdag heel veel werk in het labo , maar de resultaten van de CT was al goed nu nog wachten op de bloedresultaten en de MR dat is de belangrijkste daar komt het op aan . Als dat goed is kan ze in Maart haar zware operatie ondergaan. En kan ze haar voorbereiden. Nog geduldig afwachten .. Heb haar vandaag eens goed geknuffeld , is nog vlug moe maar komt door de zware medicatie 💊. Duimen maar het ziet er hoopvol 🙏 uit .
Heb er een heel goed gevoel bij .
Fijne avond en Patje werk ze deze nacht . Bedankt dat jullie aan mijn zus denken 💭 doet haar deugd. 🤗🙏
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers Goedemorgen
@Josette Jammer genoeg wel en ook veel duiven 🕊️ want die schieten ze af . En ook andere vogels en eten ze op . Gezin op de tv . De buur van mijn zus durft dat ook . Staan nochtans boetes op . Ook de witte duiven maakt geen onderscheid ervan een vogel is een vogel zegt hij . Pff .
Straks blijft er niets meer over ! En niet alleen dat overal strooien ze vergif voor dieren zelfs voor honden 🐕. Moet willig 😡.
Vandaag ga ik weten hoe het met de resultaten is van mijn zusje pas deze avond ben benieuwd. Maar blijf positief en ga ga eens goed knuffelen 🤗.
voor de werkende een fijne werkdag en voor later een werknacht.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt