Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@patrick2 gelukkig maar dat je géén corona hebt.
Verzorg en drink genoeg.
Verzorg mij goed , dank je wel ! En ja gelukkig geen corona want daar vreesde ik voor. Mijn symptomen waren toch identiek enkel had ik wel smaak en geur. Maar ja dat zegt ook niks denk ik dan.
Dat drinken laat nog wat te wensen over drink eigenlijk te weinig maar dat weet ik. Probeer toch voldoende in te nemen.
@patrick2 weet je ik krijg ook niet goed water binnen, na mijn ziek zijn doe ik nu fanta
2 cm in een glas en de rest water. Drinkt stukken beter.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers.
@Josette @Ze nemen zelfs niet op heb naar de huisbaas gebeld en hij gaat ook contact opnemen . En gaat mij terug opbellen want vind het ook niet normaal .
@patrick2 goed dat je l beter met je gaat . En dat je goed nieuws krijgt en vlug beter wordt wat een ellende ziek zijn . Hier is het mistig weer en rustig op de weg . Thuis bij mij ook . Moet het weer gewoon worden de stilte . Pff raar niet meer al dat gepraat. Mis het al .
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 , @patrick2 , en alle binnenkomers en meelezers een
goedemorgen.
@Tinneke2 dit is mensonwaardig dat kregen ze met mij niet klaar.
@patrick2 enne???
Iedereen een fijne dag.