annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                 

                          Januari.jpg

              

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Fijne werknacht Patje . De bomen 🌲 zijn gesnoeid door de gemeente heb ze verwend met één lekkere cake 🍰, ze waren heel blij . Koffie hadden ze al . 
@Josette Zal opgelost worden hebben ze gezegd , dus nu afwachten. Ze gaan me een datum doorbellen . 😉

fijne avond en nu ga ik eten iets klein en een theetje drinken . Doei 👋 tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 verschrikkelijk hebben jullie géén syndicus? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 , @patrick2 , alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.

@Tinneke2 je kan plots voor dingen allergisch worden hoor.

Jeetje en dat met deze temperaturen hier is het nu -5° buiten!

Ik denk dat ze daar royaal met je voeten spelen. 👺

@patrick2 Werk en slaap ze deze week nog een paar dagen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801   en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

Vandaag al stukken beter gisteren was ik echt nog van de kaart . Er zaten geen mosselen in @Josette  alleen zalm en kabeljauw en  heel veel saus  van dragon en citroensap in het vispannetje . 

Hier geeft het flink gevroren ben wakker geworden van het geblaf van de buur haar hond . Geen wekker nodig 😅😉.

Nu aan de koffie en hou het vandaag nog rustig . 
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 ik heb het eens gehad ze hadden het nat van de mosselen gebruikt om

de saus te maken ik eet dat nooit meer!

Verzorg je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen