Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-23 05h32
Antwoorden: 167 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661
@patrick2 Fijne werknacht Patje . De bomen 🌲 zijn gesnoeid door de gemeente heb ze verwend met één lekkere cake 🍰, ze waren heel blij . Koffie hadden ze al .
@Josette Zal opgelost worden hebben ze gezegd , dus nu afwachten. Ze gaan me een datum doorbellen . 😉
fijne avond en nu ga ik eten iets klein en een theetje drinken . Doei 👋 tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 , @patrick2 , alle binnenkomers en meelezers een goedemorgen.
@Tinneke2 je kan plots voor dingen allergisch worden hoor.
Jeetje en dat met deze temperaturen hier is het nu -5° buiten!
Ik denk dat ze daar royaal met je voeten spelen. 👺
@patrick2 Werk en slaap ze deze week nog een paar dagen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Vandaag al stukken beter gisteren was ik echt nog van de kaart . Er zaten geen mosselen in @Josette alleen zalm en kabeljauw en heel veel saus van dragon en citroensap in het vispannetje .
Hier geeft het flink gevroren ben wakker geworden van het geblaf van de buur haar hond . Geen wekker ⏰ nodig 😅😉.
Nu aan de koffie en hou het vandaag nog rustig .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt