annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-23 05h32

Antwoorden: 167 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

Januari.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in een proper babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/138661

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

167 ANTWOORDEN 167
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst , en we hebben het zonnetje hier bij ons ben al wat in de tuin aan het werken . 
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemiddag. 

Net opgestaan heb toch even een paar uur geslapen vandaag. Nu een koffie en ff wakker worden en weekend houden. 

@Josette dat is niet zo leuk nee en ja de hondjes zijn zeker een deel van het gezin. 

@Anonymous voor jou ook een heel fijn weekend ! 

@Tinneke2 hopelijk is je probleem binnenkort opgelost je zit al zolang er mee op de **bleep**. Kun je weinig aan doen natuurlijk als er geen stukken zijn maar toch hé het kan maar beter gemaakt zijn. 

Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Ze hebben weer niets van zich laten horen alhoewel ze het belooft hadden . Dus maandag nog eens  er na bellen naar mijn huisbaas eens zien wat hij nu voor flauwekul 🤬 zal vertellen . 
Kan het nu zelf oplossen geeft lang genoeg geduurd . 
Ik weet dat ze al de  stukken hebben heb met iemand gebeld die er ook werkt . Maar hij werkt voor een ander ( maatschappij  niet voor mijn Huisbaas )  zit raar ineen . Dus wachten weer tot ze bellen . Pff 

Fijn weekend gewenst zal nog wat warme soep drinken . Groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 waarom wachten tot maandag?

Wat voor een kl ............... huisbaas heb jij zeg. 

Kan jij niet naar een instantie gaan?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Nee moet wachten tot maandag dan zijn ze bereikbaar weer . 
En ga meteen de hoofd  de directrice aan de lijn vragen en eens ferm mijn gedacht vertellen over de verantwoordelijke van die de problemen moet oplossen dat hij niets doet . Dat wij zelf elke keer moeten bellen . 
Of kan ook tot daar gaan maar dan is het hek van de Dam . Ben echt kwaad 😡 nu . 
We krijgen van alle regels opgelegd en ben met alles tip tip in orde . 
 En hebben nog eens goed huishuur verhoogd ook . En betaal stipt zelfs te vroeg . Wat moeten ze nog meer verlangen . 
Ga relaxen 😎 en een goed filmpje kijken 👀 

tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen