Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 06h13
Antwoorden: 153 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687
Tot daar!
@Josette schreef:
..knip...
@Cdt24801 , Stefaan is het je gelukt gisteren?
Voor allen een fijne maandag.
Ja hoor, geen enkel probleem. 😎 Vroeg begonnen en tegen 14.00 Hr was ik alweer thuis. En met zo een scheidsrechter achterop, dat gaat toch wel vlotter vooruit dan gewone toeristen begeleiden, dus redelijk wat rijwind.
Thx for asking 😉
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
@Cdt24801 Oppassen Stefaan, word al heel warm vandaag zeker in volle zon.
Anderen ook hoor, fijne zondag.
Dan val je eindelijk in slaap komen er honderden kraaien kwaken
verdomme. Niets helpt om ze op te jagen!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere
Goedemorgen,
@Josette er is maar een manier om kraaien te verjagen een nep kraai kopen kopen en je moet ze wel op zijn kop hangen dan lijkt ze voor hen dood en blijven ze weg . Een tweede manier is folie hangen op verschillende plaatsen dat hebben ze ook niet graag en een derde manier lawaai maken met blikjes maar dan slaap 😴 je zelf al helemaal niet meer en maak je de buren ook wakker . En ultra aub geluid of een machine met stalen zoals in een dancing kunnen ze ook niet tegen dan blijven ze ook weg . Denk 🤔 de beste keuze 1 en 2 . Hoop u verder geholpen te helpen is proberen waard .
Dit helpt zeker en vast .
Wordt nog warmer , nu nog frisjes deze ochtend en is nog geen 9 u is nog te doen .
Wordt bij ons 27 graden en al afkoeling om 21 u valt mee vind ik .
Gisteravond was het echt koel boven , aangenaam om te slapen . Maar mijn woef geeft mij al vroeg uit mijn bed 🛌 gehaald meneertje had honger en wou wandelen🙄. Dus maar gedaan hè . Daarna gepoetst boven . En nu vertrekken naar de volgende om te koken .
fijne warme dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ja die tips had ik ook al gelezen, kraaien hebben we staan op de omheining van het terras.
Maar ondersteboven ophangen kan hier niet.
Ze zitten op de kranen van de bouwwerven hier.
Ook geluiden van die dieren helpen ook niet ze zijn echt hardnekkig!