Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 06h13
Antwoorden: 153 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687
Tot daar!
@Cdt24801 @patrick2 @Josette @@@Hier nog altijd aan het regenen het geeft hier niet gestopt vandaag . Het is al behoorlijk afgekoeld binnen het is nog 20 graden . De ramen hebben dan ook heel de dag op klik systeem open gestaan laat ze ook nog heel de nacht open . Goede lucht binnen . Laten . Want heb Opwellingen van warmte en dat komt niet van de warmte , heb da ook in de winter 🥶.
Ga nog een een wandelingetje maken met mijn vriendinnen . Tot morgen
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Hier nog altijd aan het regenen ☔️ nog niet op gehouden en wind 🌬. Mag van mij wel ophouden . Heb toch liever de zon Zenne . Pff Voor mij is het al genoeg geweest . Maar het is voor heel de dag . Nog geen zon 🌞 gezien .
vind al koel genoeg in huis 🏠.En zo te zien nog tot vrijdag regen en onweer er nog eens aan toe ook . Ferm afgekoeld . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
@Tinneke2 hier géén drup gezien!
Zijt blij dat er regen valt voor alles de dieren, planten enz.
Ik zit al weken binnen en het regent een dag en de mensen zijn al aan het zeuren niet alleen bij jullie ook in andere delen van het land.
Ik zeur nu ook eens, met mijn levensbedreigende ziekte.
Zal nog lang duren eer ik eens een uurtje naar buiten kan. Maar niemand die dat snapt, dat je
tussen 4 muren zitten heel de dag week in week uit!
Sorry maar het is voor mij ook teveel die zon!
Iedereen nog een fijne avond.
@Josette Ja snap je volkomen , het moet verschrikkelijk zijn dat je niet buiten kunt . Zou de muren op lopen .😔
Sorry zal proberen niet meer te klagen over de regen ☔️ . Heb wel af en toe graag tegen hoor niet tegenstaande en het is waar voor plante en dier 🦓 is het zeer goed , maar ook voor mensen is me ook nu duidelijk .
Hoop dat je wat buiten kan komen de komende dagen . Gun je het van harte 😉
Hoop dat je ook wat betere nachtrust hebt . Slaapwel
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt