annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juli.

Topic gestart op: 01-07-22 06h13

Antwoorden: 153 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juli.

OPGELOST

Juli.jpg

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

153 ANTWOORDEN 153
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @patrick2 @Josette @@@Hier nog altijd aan het regenen het geeft hier niet gestopt vandaag . Het is al behoorlijk afgekoeld binnen het is nog 20 graden . De ramen hebben dan ook heel de dag op klik systeem open gestaan laat ze ook nog heel de nacht open . Goede lucht binnen . Laten . Want heb Opwellingen van warmte en dat komt niet van de warmte , heb da ook in de winter 🥶. 

Ga nog een een wandelingetje maken met mijn vriendinnen . Tot morgen 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Hier is het ook aan het druppelen en heb alles open gezet misschien wat verkoeling voor in huis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Hier nog altijd aan het regenen ️ nog niet op gehouden en wind 🌬. Mag van mij wel ophouden . Heb toch liever de zon Zenne . Pff Voor mij is het al genoeg geweest . Maar het is voor heel de dag . Nog geen zon 🌞 gezien . 
vind al koel genoeg in huis 🏠.En zo te zien nog tot vrijdag regen en onweer er nog eens aan toe ook . Ferm afgekoeld .  Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 hier géén drup gezien!

Zijt blij dat er regen valt voor alles de dieren, planten enz.

Ik zit al weken binnen en het regent een dag en de mensen zijn al aan het zeuren niet alleen bij jullie ook in andere delen van het land.

Ik zeur nu ook eens, met mijn levensbedreigende ziekte.

Zal nog lang duren eer ik eens een uurtje naar buiten kan. Maar niemand die dat snapt, dat je

tussen 4 muren zitten heel de dag week in week uit!

Sorry maar het is voor mij ook teveel die zon!

Iedereen nog een fijne avond.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ja snap je volkomen , het moet verschrikkelijk zijn dat je niet buiten kunt . Zou de muren op lopen .😔 
Sorry zal proberen niet meer te klagen over de regen ️ . Heb wel af en toe graag tegen hoor niet tegenstaande en het is waar voor plante en dier 🦓 is het zeer goed , maar ook voor mensen is me ook nu duidelijk . 
Hoop dat je wat buiten kan komen de komende dagen . Gun je het van harte 😉

Hoop dat je ook wat betere nachtrust hebt . Slaapwel 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen