Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-22 06h13
Antwoorden: 153 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in een zuiver babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/td-p/127687
Tot daar!
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 fijn dat je elkaar weer ziet of terug ziet. Die lange weg kan snel voorbij zijn maar dat is hoe het allemaal loopt. Gewoon hoop en moed houden.
Hier net opgestaan dus ff wakker worden en aan de koffie.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allemaal een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere
goedemorgen ,
ziezo mijn huisje is weer proper , ik kan weer vertrekken want vandaag komt mijn zusje terug ,ben zo blij dat ik haar terug ga zien .wat heb ik haar gemist .
fijne Zondag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
Ja in deze tijd niet te geloven dat er zoveel mensen eenzaam en alleen
thuis zitten, alsook in de rusthuizen die nooit bezoek krijgen.
Wij brengen al vanaf mijn vader overleden is de boekjes ban ons en de buren
naar daar zijn ze zeer blij mee.
Fijne zondag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere
Een Goedemorgen,
Heb de eerste telefoontjes val beantwoord 😂ken mijn eigen datum al niet meer van mijn verjaardag 🎈 dacht ik dat het morgen zou zijn . Maar het is vandaag . Wat word ik toch oud .
@patrick2 Amuseer u en ben benieuwd hoe het is geweest en natuurlijk ook naar de foto’s.
@Josette Geeft eens goed deugd gedaan . Haar zo te zien glimlachen . Jammer dat ze zo ver woont ,want eenzaamheid is niet alles , voor haar . Verdriet stond op haar gezicht te lezen . Heb nu haar telefoonnummer en ga haar heel vaak bellen ☎️. Hoort ze mij eens want nu geeft ze een gsm gekregen van ons . Kon er aardig vlug mee om . Kleffere dame voor haar leeftijd .
Vandaag helpen bij mijn ouders , gisteren eens thuis 🏠 gebleven na al die weken .
Tel ook de dagen af voor mijn andere zusje want mis haar enorm . Ze maakt het goed op haar reisje met haar man 👨.
Fijne dag iedereen . Ben er mee weg
Doei 👋
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
@patrick2 veel plezier vandaag.
@Tinneke2 kan maar deugd hebben gedaan.
Fijne zaterdag.