annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-23 05h15

Antwoorden: 149 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                             

                                    Juni.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

149 ANTWOORDEN 149
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @Helen1 en alle andere een goedemorgen.

Voor vandaag ga ik eens een lunch doen met mijn buurvrouw die heeft een halve dag vandaag , daarna terrasje doen samen en dan de kleine halen.Morgen gaan we met zijn allen weer uit eten want mijn partner is jarig vandaag.

@Josette dan heb je straks weer een lekker zomers kapsel heb ons ook pas gedaan , wij doen dat zelf.

Vandaag de laatste voor vele onder ons deze werk week en dan begint het weekend dus die staat nog even op de stoep te wachten.

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Zoals steeds, heel goed gedaan @Josette 😉

Mooie prent 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Een fijne dag allemaal, een mooie dag in Brussel! Het is een kantoordag voor mij 🙂

Helen1
Ervaren genezer

@RizlaineB 

Screenshot_20230602_115726_Google.jpg

Beste RizlaineB,

Welkom! Heb je airco op je bureau? Hopelijk van wel. Het weer wordt steeds warmer maar gelukkig, van thuis uit werken is nogsteeds veel beter. 

Heel leuk dat je erbij bent gekomen!

Mvg

Helen1

patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

Vergeet niet , of je wist het niet , dat @RizlaineB hier de boel in handen heeft zij is de moderator.

@Tinneke2 ik ga seffens ook genieten op een terras met de buurvrouw. De kleine is naar school en ze moest een halve dag werken. We gaan eerst een lunch doen samen en genieten van het weekend.

Morgen dan een etentje van mijn partner die is jarig vandaag en volgende week hebben mijn partner en ik samen nog een weekje verlof.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen