annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-23 05h15

Antwoorden: 149 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

                             

                                    Juni.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

149 ANTWOORDEN 149
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

Seffens snel de boodschappen binnenhalen.

Voor de grote warmte deze week.

Gaat hier koekenbak worden de vlg dagen.

Verzorg jullie als je naar buiten gaat.

Fijne dinsdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 
Goedemorgen

Ik hou ze in de gaten 🕳️ ze zal het niet meer moeten proberen of zal het eens in haar brievenbus 📫 eens steken , vanmorgen haar duidelijk gemaakt . Wat denkt die wel . Heb geen zakjes heb haar een rolletje gegeven . Nu kan ze niets meer zeggen . 😡

Vandaag plannen en de hele week ook dus mijn week zit goed vol . 
Fijne maandag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.

Een goedemorgen.

@Tinneke2 ja dat is smeerlapperij, ik heb eens gezegd madam uw pretensie is op de grond gevallen

meenemen of ik kom mee en steek hem in je brievenbus!

De kop van de week is er.

@Helen1 succes.

Maak er een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Helen1 en alle andere een goedemorgen. 

Het weekend was zeer geslaagd en hebben van de zon genoten , hebben lekker gaan uit eten en hebben goed geshopt. 

Voor deze week staan er een aantal dag uitstapjes op het programma met ons twee dus dat komt vanzelf wel goed. Nog even genieten samen van deze laatste week verlof. 

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  @Ttya Goedenavond 

@Josetteheb zo een trapje met plantjes hou van deze stijl .  Terras heel de dag opgekuist en de tui bij mijn ouders ,  en als ik thuis 🏠 kwam kon ik nog ik nog beginnen aan de stoep omdat er een hond 🐕 hondepoep en geplast had voor mijn deur 🚪 het was de moeite . Pff . 

Toen ik bezig met schuren begon plast er voor mijn ogen 👀 een hond tegen de gevel, heb mij eens erg boos 😡 gemaakt . 
mensen hebben geen respect meer. 
Mij gedoucht 🧼 dat ik nu pas in de zetel zit . 
Wat een dag . 
planten hebben ook water 💦 want ze hadden ook dorst en de vogeltjes ook . 
@Helen1 Gelukkig 🍀 kan je morgen vertrekken en laat je verdorie niet doen , melden dat pest gedrag. Kop op en ik denk 💭 aan je  , nog heel veel moed . Je bent goed 👍 bezig .  Je komt er wel . Hou vol meid . 🍀🍀❤️‍🩹 Fijne nacht . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen