Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-23 05h15
Antwoorden: 149 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier weer verder, ook voor @Cdt24801 😋
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/145699
@patrick2 ben er ook al aan begonnen voor een stuk alles in zakken doen begon op de zolder ook maar niet uit te houden van de hitte , hoofdpijn en gestopt nu rusten en binnen blijven tot dat afkoelt . Straks ramen 🪟 open en planten water 💧 geven . En net telefoon gekregen moet zaterdag naar een begrafenis 🪦.
Dat er nog eens bovenop waren mij vergeten te verwittigen. Niets aan te doen . Het is nu zo . Morgen dus in mijn kast kleed zoeken 👀. En zien aan aangepast weer .
fijne avond . Amuseer je nog .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette zeer gezellig sfeer , lekker eten 🍽️, en drinken (aperitief zonder alcohol 🥃) . Wijntje 🍷 bij het eten . Blij met hun geschenken .
Voor de rest ga ik vlug boodschappen doen .
Fijne donderdag en vergeet jullie niet in te smeren . tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Gisteren een fijne dag weg geweest samen en vandaag en morgen thuis en zaterdag weer weg en dan zondag weer werken.
Vandaag dus lekker genieten van niks beetje buiten zitten en rustig houden gaat warm worden. Voor de dochters thuis gaat het te warm worden de komende tijd maar er is schaduw genoeg in de tuin en binnen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne mooie dag vandaag.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Allez alweer donderdag, op naar de warme dagen hier in Limburg.
@Tinneke2 hopelijk heb je fijn kunnen genieten.
Fijne dag iedereen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben mij aan het klaarmaken om naar het feest 🥳 van mijn twee zussen te vertrekken .
en geschenken natuurlijk ook mee . Lekker uit eten . En de rest verschillende verassingen.
allen fijne dag verder tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt