Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-24 05h18
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
💤💤 Hoe stil, weer een rustig uurtje in de nacht. na een drukke dag is daar die rustige nacht. ⭐
het is nu goed afgekoeld; en normaal zou het niet zo warm meer worden, het moet niet
zo warm worden, we kunnen de warmte kraan niet dicht draaien. Als het zo warm is heb ik er
alleen maar last mee. Nu veel gebeurd er niet, ik houd me zoveel als mogelijk rustig en koel.
ik hou me bezig met de pc, 📙 of boeken en laat het maar passeren , T 'is weeral Vrijdag,
laatste werkdag, dat geeft de werkende burger weer moed,
en voor de anderen maak er een plezierige dag van daaag
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette niet veel geslapen 🛌 te warm 🥵 inderdaad te warm . Gisteren kon ik niet veel doen en nog altijd kan ik niet douchen 🧼. Straks zelf eens bellen naar de firma .
@patrick2 @Ze mogen wel zon blijven geven want de regen ☔️ moet ik ook niet hebben . Hoop dat het goed weer blijft. Binnen is het bij mij heel goed 👍.
@fregilcy Dat is mooi van je vrouw de naschoolse opvang dat ze doet.
fijne dag iedereen vakantie kan nu al voor sommige kinderen al beginnen , en morgen voor iedereen .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Valt mee wel zeer rus geverfd . Ben er niet zo blij mee . Maar zal het er mee moeten doen met wat ze met mijn wagen gedaan hebben. Heb het aan mij. Verzekeraar gemeld dat ik in vervolg liever in mijn eigen garage ga d, dat ze beter werk leveren .
En ondertussen vandaag mijn douche gemaakt uitstekend werk geleverd. Daar ben ik zeer tevreden over . Fijne avond . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Pfffffff het mag minderen hier nog 21° gr buiten.
Fijne donderdag.