annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-22 05h17

Antwoorden: 137 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

Juni.png

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
137 ANTWOORDEN 137
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle andere,

Goedemorgen ,

Hier moet het nog beginnen @Josette ziet hier heel donker , al heel veel wind 💨. Wel zalig e afkoeling deuren staan hier wagenwijd open . 

Gisteren was het bij de buren verderop tot 2u in kort lawaai ,ach het was zo lang geleden dat ze hun familie eens terug gezien hebben komen allemaal van ver . Het is tenslotte weekend . En nog leuke muziek 🎵 .en er wer nogal af gedanst . 😂😅. Kunnen ook goed tegen de warmte .

Met die warmte sliep er toch met moeite een kat  🐈. Traditie bij deze mensen elk jaar .  Heb meegenoten .

F4465577-66EE-4D4D-8CB6-8CD31E9DFADD.jpeg

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸🧸

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @BrahimM @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Gisteren hebben we toch wel genoten van onze dag Efteling ondanks die hitte. Het was puffen en zweten in de buiten wachtrijen maar ja dat hadden we er toch wel voor over hoor.

Nadien hebben we de Pirana gedaan en dan ben je vanzelf nat dus dan koel je heerlijk af. In die warme dagen voorziet de Efteling dan extra dingen in de baan waardoor het vragen is om nat te worden 😀

Voor deze nacht moet ik niet gaan werken maar ik maak zo meteen al mijn planning thuis , dus ga thuis werken een paar uurtjes. De reden daarachter is dat morgenvroeg mijn laders er niet zijn dus dan moeten ze mijn wagens deze namiddag laden door de weekend post. 

Dat wil dus zeggen als ik rond 14 uur met de planning heb gedaan ( beging pas vanaf 12 uur ) dan heb ik gedaan voor vandaag. Dan hebben we nog wat voor de namiddag samen of gewoon lekker in de zetel of zullen zien. 

Voor nu wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801  @MustafaY  @BrahimM .

Ook aan de andere meelezers. 

Hier net zwaar onweders en veel regen.

En niet alleen in de zomer uit de zon, altijd. Maar onder de 

20 gr lukt het in de schaduw.

Fijne zondag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801  @MustafaY  @BrahimM .

Ook aan de andere meelezers. 

@Tinneke2 goed van je hou er rekening mee dat een hoedje, je niet helpen gaat, je ademt

door het middelpunt van je schedel en er komt 75% van de zon op je lijf doorheen de kledij.

Koop een UV paraplu dat doe ik ook als ik echt buiten moet. Beterschap.

Ik weet er alles van.

@patrick2 doe toch maar voorzichtig en smeren. Amusement.

Ik heb al een kleine wandeling achter de rug.

@BrahimM van mij mag de winter beginnen, kan helemaal niet buiten boven de 20 gr in de zon.

Zo iedereen hou jullie koel drink niet koud maar lauw.

Fijn weekend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle andere 

Goedemorgen, 

@Josette m@Nog eens gebeld en moet nu mijn medicatie voor allergie vermeerderen normaal mocht ik niet reageren op deze cortison dus wordt dat nu ook in mijn dossier in grote letters gezet . Meer mijn  puffen gebruiken en niet in zonnetje gaan . Daardoor hartproblemen hij komt op visite . 
Je ziet laat mij niet doen . Lief van je .

@patrick2 @Ik ben nu al aan puffen en zweten en nog niet kunnen douchen 🧼 dat beloofd 😂🤣. Maar op je werk voor de meeting is er gelukkig 🍀  goede airco . 
Geen oog dicht gedaan weer eens pff . 
fijne dag nog . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen