annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-22 05h17

Antwoorden: 137 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand juni.

OPGELOST

Juni.png

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
137 ANTWOORDEN 137
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja @Josette , wat is last?

Lichamelijk eigenlijk valt het best mee, de isolatie is een heel pak "ambetanter", niet in het minste omdat hier huisgenoten en kinderen rondlopen. Als je "slechts" met twee bent en dus ook maar voor één iemand moet opletten, of je hebt het allebei, is het al een heel ander verhaal.

Ik kan dus niet zomaar in mijn eigen huis rondlopen en doen wat ik wil. Naar de winkel gaan e.d. is ook uitgesloten ...

Zit niks anders op dan mijn tijd uit te zitten ... Klinkt bijna gelijk een gevangene die wacht op zijn vrijlating, en zo voelt het ook wel een beetje aan (denk ik toch, ik heb daar gelukkig geen reële ervaring in 😋) ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Heb het allemaal meegemaakt 3 weken binnen omdat ik positief bleef geen pretje . Begrijp je maar al te goed . Winkelen kon ik ook niet . Triestig voor je . Niemand mag je binnen laten . Je voelt je heel eenzaam op den duur . Wordt maar vlug beter dat je weer het huis uit mag en je kinderen en kleinkinderen mag zien .

Allerbeste Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Cdt24801 klinkt niet goed Stefaan maar ik hoop dat je er snel vanaf bent. Je bent wel goed bezig natuurlijk zo 'afgeschermd' te zijn dan heb je de minste kans voor iemand anders aan te steken. Maar ook ik weet inmiddels dat dit ook niet altijd helpt. Mijn collega had het ook en sliepen apart en 'sloot' zich ook op toch had zijn vrouw het later ook. Ligt het aan de 'aparte' leef omstandigheden of toch ergens buiten opgelopen , geen idee. 

Voor de rest is de kop er af van deze week en kan ik al aan de tweede nacht beginnen. 

Daarom wens ik jullie nog een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  weet je Stefaan, zou ook niks voor mij zijn,

ga nu hier wel nergens naartoe ook niet naar buiten,

maar als je moet binnen blijven tja dat is dan een heel ander verhaal.

Gelukkig is er internet.

Lees maar eens bij Uize Ma🤣xx. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle andere lezers ,

Goedemorgen ,

Gisteren was het af en toe een beetje zon , veel bewolking . Bloedheet was het niet . 
De zon moet er hier nog doorkomen nog hier Max spreken ze van  22 graden .

@Josette oei 😓 nog altijd geen verbetering met je oog 👁. Kan het geloven dat het vermoeiend is . Mijn vake weet er alles van .😢. Toch niet de moed op geven . 

98C6817B-6D40-43CE-8357-5BE4CEE8255F.jpeg

 Alvast veel moed en beterschap ❤️‍🩹 wens ik jou en ook @Cdt24801 @dat jullie heel vlug mogen herstellen ❤️‍🩹.

Voor alle ander een fijne Zondag groet jullie .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Leden met de meeste pluimen