Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers.
@Cdt24801 welkom terug Stefaan, denk ook een beetje aan jezelf hé,
als je in perdel valt heeft niemand iets aan jou.
Fijne dag allemaal, ikke naar de kapper.
Hoi iedereen,
Hier ben ik dan terug, na enige dagen afwezigheid. Niet enkel de vier dagen KOTK waren zeer zwaar (fysisch dan toch), emotioneel zijn dat topdagen.
Maar ik was amper thuis of dochterlief stond al klaar met een waslijst aan karweitjes ... Ze verhuist namelijk morgen (donderdag dus). Maandag meubels uiteen gevezen en vandaag het boeltje leeg gemaakt. Gelukkig met gebruik van zo een ladderlift en alles door het raam gestoken.
Nu is mijn pijp echt uit (en ik rook niet eens 😋 ). Een beetje lezen en veel rusten ... 😊
@Cdt24801 Amai wat een dagen , kan het geloven dat je pijp uit is ‘tjonge toch ,rust maar goed 👍. Dat heb je verdient .
En ze zeggen dat ik dan teveel doe 😉.
Ze zullen je dankbaar geweest zijn . 🙏Veel vriendschappen waarschijnlijk ook ontstaan.
Och als je maar voldoening ervan hebt . En nu rusten zoals je zegt relaxen 😌.
Tof dat je dat allemaal realiseerde en dan voor dochter lief 🥰 nog de moed vind om haar te helpen chapeau. DIKKE DUIM.
Fijne avond
Groetjes en 😴 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Af en toe zon 🌞,ook licht 🌥 .
Gisteren gegoten ferm slecht weer . Ben zo beu als koude pap .
@patrick2 Niet zo veel gedaan , en stil zitten 🪑 pff . Moet af en toe iets doen .
Helpen waar ik kan . Dus …
voor de rest fijne dag iedereen.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt