Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-22 05h17
Antwoorden: 137 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ allemaal, we gaan verder in deze babbelhoek, tot daar iedereen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/126069#M16201
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen, zie zo de kraai is opgeknapt en is de weide wereld gaan verkennen . Is terug waar hij hoort is ondertussen terug bij zijn ouders . Vanmorgen al komen piepen bij mij en terug weg gevlogen . Toch zo lief zat even op mijn schouder zo schattig ☺️.
Ben blij voor hem .
Nog vrij bewolkt 🌫 hoor .
Zonder dank 🙏 @Josette.
voor allen een fijne dag. Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM .
Ook aan de andere meelezers.
Die miserie met het weer is al jaren bezig zeer traag in het begin.
Maar nu wordt het steeds erger.
We doen ons best om stillaan door te gaan.
Fijne dag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette met wat steun van ons moet toch wel wat lukken 😊
Nu een lekkere kop koffie en ff wakker worden en dan straks weer gaan werken. Zo is het snel bijna terug weekend met deze korte week 😀
Voor nu zeg ik tegen allemaal een fijne dag verder.
@patrick2 Ben wat laat Vandaag maar mijn twee zussen verjaarden vandaag .Je leest het goed de zelfde datum geboren maar met een jaartje verschil . 😉 Niet zo veel te vieren gekookt zoals gewoonlijk want het gaat niet bijster goed met mijn zusje . Bij mijn andere zusje spreken we nog af .
De cadeautjes heb ik hun al gegeven . Leuk op de dag zelf .Heb haar voetjes gemasseerd en nagels gelakt 💅 en rug gemasseerd . Deed haar deugd .
Weekend voor jou zal er vlug zijn zoals je zegt dagen vliegen voorbij amai .
Je bent al volop aan werk ,nog altijd is het hier aan het regenen geeft nog niet opgehouden . Is me dat een zomer ,een flut zomer pff hangt echt mijn voeten 👣 uit .
Allee Fijne nacht nog en hoor je later nog wel .
Doei . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @BrahimM @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Cdt24801 onverwachts een barbecue 🍖 is altijd lekker en meegenomen ,zal u wel gesmaakt hebben na een harde helse rit .
En de moto die zal wel weer blinken van top tot teen , als een spiegel .Wel veel werk maar komt goed 😉.
@Josette Weer miserie er bij , bij jullie houd het echt niet op nu de ondergrondse parking . Jeetje 😰.
In Gingelom (Provincie Limburg) hebben ze ook een heel erg Pinksterweekend mee . Auto’s dreven door de straten , modderstromen met liefst 20 cm hoog in kelders ….
Ook in Vlaams - Brabant gemeente Landen werden ze niet gespaard . en zo gaat het maar verder in Frankrijk is triestig genoeg een vrouw omgekomen die vast zat in haar auto en is meegesleurd door haar wagen
En gaat er niet op verbeteren extremen worden meer extremer zei de weervrouw Jill blijkbaar leren sommige burgemeesters er niets uit en doen er zelden weinig aan . Geven liever een half miljoen uit aan kerstversiering geloof het of niet maar echt dit is waarheid als een klontje .
Voor wie zich niet zo best voelt veel beterschap ❤️🩹.
En alle andere ook een fijne aangename dag ,moge we hopen elkaar wat steun te geven in de moeilijke tijden van nood.
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt